آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

نمایندگی فروش اسید سولفوریک قوی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک قوی با درصد خلوص بالا را می توانید خیلی راحت از نمایندگی فروش به دست آورید. این نوع ماده در عرصه های متفاوتی استفاده می شود و مشتریان زیادی در سراسر جهان دارد. ولی اگر می خواهید اسید سولفوریک ایرانی را به صورت عمده بخرید، می شود که به شعبه بزرگ پخش مراجعه نمایید. به این ترتیب، با قیمت های مناسب و بسته بندی های متنوع می توانید بهترین اسید سولفوریک اصل را تهیه کنید.نمایندگی فروش اسید سولفوریک قوی

کاربرد اسید سولفوریک در کشاورزی

کاربرد اسید سولفوریک در کشاورزی از اسید سولفوریک در بخش های متفاوتی استفاده به عمل می آورند که یکی از آنها کشاورزی است. اصولاً برای این که خاک را اصلاح کنند و قدرت آن را بالا ببرند، از این ماده کار می گیرند. کاربرد بهینه و درست آن سبب می شود تا گیاهان بهتر مواد مغذی را جذب کرده و رشد خوبی داشته باشند.

در کنار این، در کودهای سولفاته و فسفاته نیز می بینیم که از چنین ماده ای کار میگیرند. با این حساب، نزدیک به 60% درصد از کودها با اسید سولفوریک ساخته می شود. اما این محصول ویژگی های دیگر هم در عرصه کشاورزی دارد که می توان اینطور بیان کرد:

  • خاصیت قلیایی آب و خاک را به حد زیادی کاهش می دهد.
  • شوری خاک را به نوعی بهبود می بخشد.
  • باعث می گردد‌ تا تهویه در خاک هایی که به رسی معروف هستند، به خوبی انجام شود.
  • تشکیل سولفات آلی را درون خاک انجام می دهد.
  • ماندگاری خاک را بالا می برد و این گونه از تخریب ریشه های گیاه جلوگیری می کند.

آنها یکی از مواد مقرون به صرفه ای هستند که به شکل زیادی امروزه در صنعت کشاورزی به اشکال مختلف استفاده می گردند. فراموش نکنید که چنین اسیدی را به صورت پودری و مایع عرضه می کنند.

مزایا خرید عمده اسید سولفوریک قوی

مزایا خرید عمده اسید سولفوریک قوی اغلب دیده شده که شرکت های بزرگ تجاری و کارخانه داران به صورت کلی اقدام به تهیه اسید سولفوریک قوی می کنند. ولی می دانید مزایای خرید عمده چیست؟ یکی از مسائلی که افراد زیادی را ترغیب کرده تا به این صورت محصول را بخرند، کاهش یافتن نرخ است. در کنار این، نوع با کیفیت و خالص را می توانند سریع به دست آورند.

این دو از جمله فاکتورهای اساسی می باشد که در این عرصه توجه ویژه شرکت های گوناگون را به سوی خود جلب کرده است. در کل، شما هم اگر می خواهید که نوع بالای 95% را خریداری نمایید، می شود از طریق آنلاین و همین مرکز اقدام کنید.

عرضه کننده در بسته بندی های متنوع و با نرخ های بهترین ها اسید سولفوریک را در هر جایی که باشید، در دسترس تان‌ قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *