آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

نمایندگی فروش اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

فهرست مطالب

نمایندگی فروش اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی شده این محصولات را در بهترین کیفیت های ارائه می‌ دهد و از آنجایی که این محصول جزو پرکاربردترین کالا های شیمیایی به حساب می‌ آید و بازار فروش آن از رونق بسیاری برخوردار است و می‌ توان گفت در اکثر صنایع تولید کننده محصولات مختلف از این اسید استفاده می گردد.

نمایندگی فروش اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

کاربرد سولفوریک اسید در صنایع شیمیایی

کاربرد سولفوریک اسید در صنایع شیمیایی

همان طور که مستحضر هستید محصولات شیمیایی که شامل اسید ها و باز ها می‌ شوند کاربرد های بسیار زیادی را در صنایع مختلف به خود اختصاص می دهند که در این میان کاربرد اسید سولفوریک بسیار گسترده‌ تر از دیگر کالا های شیمیایی به حساب می‌ آید. این محصولدر گروه اسید های بسیار قوی قرار می‌ گیرد که جزو پرکاربردترین مواد اولیه صنعتی می باشد و در بسیاری از صنایع شیمیایی کاربرد های ویژه ای را از آن خود می نماید.

از مهمترین کاربرد های سولفوریک اسید در صنایع شیمیایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربرد اسید سولفوریک در تولید مواد شیمیایی: این محصول به عنوان ماده اولیه در تولید بسیاری از مواد شیمیایی همچون نیتریک اسید، فسفریک اسید و هیدروکلریک اسید مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کاربرد اسید سولفوریک در تصفیه فلزات: بیشترین کاربرد این اسید بسیار قوی در جدا کردن فلزات از کانی های محتوای آنها دیده می‌ شود. فلزات در زمان استخراج به صورت سنگ فلزات استخراج می گردند و ناخالصی های بسیار زیادی در ترکیبات خود دارند که استفاده از اسید سولفوریک برای جداسازی این ناخالصی ها از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد.
  • کاربرد اسید سولفوریک در رسوب زدایی از فلزات: از این محصول به عنوان یک اسید قوی و ارزان قیمت برای حذف ناخالصی فلزات در دیگر صنایع نیز استفاده می شود.

جالب است بدانید اسید سولفوریک در درصد های مختلف معرفی می‌ شود و در بازار انواع اسید سولفوریک رقیق شده و اسید سولفوریک قوی و غلیظ معرفی می شوند که هر کدام از این محصولات می توانند طیف کاربری متفاوتی به خود اختصاص دهند. به همین دلیل در زمان تهیه این محصولات حتماً باید به یک سری ویژگی ها و مشخصات توجه بسیار زیادی شود.

کاربرد اسید سولفوریک در امور پالایش

کاربرد اسید سولفوریک در امور پالایش

همان طور که می‌ دانید صنعت پالایش نفت جزء اقتصادی‌ ترین اموری است که در ایران به آن توجه می شوند در فرآیند های پالایش نفت بعد از استخراج این ماده به صورت خاص به دلیل اینکه دارای مخلوط های بسیار پیچیده است و هیدروکربن های مختلفی به خود اختصاص می‌ دهد به شدت محیط‌ زیست را آلوده می‌ کند و در دستگاه ها و تجهیزات پالایشگاهی خوردگی زیادی را ایجاد می‌ نماید و به همین دلیل در این واحد های پالایشگاهی کاتالیزور های مخصوصی در مسیر واکنش ایجاد می شوند و با ایجاد ناپایداری در فرآورده های پالایشی کیفیت این محصولات بالا یا پایین می‌ شود.

برای به حداقل رسیدن اثرات خوردگی و کاتالیزوری از مواد اولیه و محصولات مختلف با این هدف استفاده می‌ شود که در این میان اسید سولفوریک به عنوان یک تصفیه کننده عالی شناخته شده است و در این امور مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد اسید سولفوریک در امور پالایش نفت از اهمیت اقتصادی بسیار زیادی برخوردار می باشد زیرا این محصول در گروه اسید های بسیار ارزان قیمت قرار می‌ گیرد و تولید آن در حجم های بسیار زیادی دیده می‌ شود و می‌ توان از آن به عنوان ارزان‌ ترین کاتالیزور در عملیات خنثی کردن ترکیبات پالایشگاهی استفاده کرد.

بررسی بازار داخلی اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

بررسی بازار داخلی اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

همان طور که در مباحث قبلی اشاره کردیم اسید سولفوریک جزو ارزانترین اسید های معدنی و همچنین پرکاربردترین آنها به شمار می‌ رود و این محصول معمولاً در بازار بر اساس درجه خلوص و نوع بسته بندی که دارد در امور مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال در بازار داخلی انواع اسید سولفوریک لوله بازکن، اسید سولفوریک قرصی، اسید سولفوریک کشاورزی، اسید سولفوریک که پالایشگاهی و غیره معرفی می‌ شوند که هر کدام از آنها از مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشند و به عبارتی می‌توان گفت کیفیت، درجه خلوص، نحوه بسته‌بندی این محصولات کاملاً با یکدیگر متفاوت است.

در زمینه بازار فروش اسید سولفوریک قوی در ایران با درجه خلوص ۹۸ درصد می‌ توان گفت واحد های بسیار زیادی وابسته به این محصول هستند و بازار فروش این محصولات از رونق بیش از حدی برخوردار می باشد که جزو تجارت های مهم در سراسر کشور به شمار می‌ روند.

در راستای بررسی بازار داخلی اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته‌بندی می‌ توان گفت این محصولات در داخل کشور علاوه بر بازار های داخلی در حد صادرات به دیگر کشور ها نیز تولید می‌ شود و به همین دلیل است که در سال‌ های اخیر از ارسال این کالاها به کشور های مختلف استقبال بی نظیری می شود.

جالب است بدانید برای ارسال و صادرات اسید سولفوریک به دیگر کشور ها از بسته بندی های بزرگتر و البته ایمن تر شدن این نوع کالاها استفاده می شود، چون این اسید ها در عین پرکاربرد بودند خیلی خطرناک و آسیب پذیر هستند و بسته بندی نامناسب و حمل و نقل غیر ایمنی آنها می تواند خسارت های جبران ناپذیری را ایجاد دارد.

صادرات اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

صادرات اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

صادرات اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته‌بندی به عنوان یکی از بهترین محصولات کشاورزی به کشور های مختلف انجام می‌ پذیرد و از فرایند های صادرات این کالا با استقبال بی نظیری می شود. همان طور که اشاره کردیم خوشبختانه این محصول در ایران در حجم های بسیار زیادی تولید می شود و همین امر باعث شده است که صادرات این کالاها روز به روز در حال افزایش باشد.

با صادرات اسید سولفوریک ۹۸ درصد به کشور های دیگر شرایط اقتصادی بسیار خوبی برای تولید کنندگان این محصولات ایجاد می گردد. علاوه بر این موضوع روند اقتصادی رو به رشدی برای تمامی کشور که از این طریق ایجاد می‌ شود.

برای صادرات اسید سولفوریک ۹۸ درصد فعالان در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌ برند که از بهترین واحد های تولید کننده نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایند تا هم این کالاها کیفیت خوبی داشته باشند و هم از بسته بندی های منحصر به فردی برخوردار باشند. همانطور که اشاره شد این اسیدها جزو خطرناک ترین اسید های شیمیایی هستند که بسته‌بندی و حمل و نقل نامناسب آنها از نظر اقتصادی خسارت های جبران ناپذیری را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایجاد می دارد.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *