آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

واردات اسید سولفوریک اصل

فهرست مطالب

واردات اسید سولفوریک اصل در ایران بطور گسترده ای انجام می گیرد که هر کدام از این مواد ویژگی های خاص خود را دارد. این نوع محصول اغلب بصورت بی رنگ بوده که یکی از مهمترین ویژگی های آن، خاصیت خورندگی بالایی است که دارد. از این ماده در صنایع مختلفی برای ساخت و تولید بسیاری از لوازم مورد استفاده قرار می گیرد که برخی از آنها با آب یا مواد دیگر ترکیب خواهند شد.

واردات اسید سولفوریک اصل

تولید اسید سولفوریک از آغاز تا به امروز

تولید اسید سولفوریک از آغاز تا به امروز اسید سولفوریک های موجود در بازار در دو نوع صنعتی و آزمایشگاهی می باشد که خوشبختانه شرکت‌های تولیدی زیادی در کشو. اقدام به تولید انواع مختلفی از اسیدها می باشند. اسید سولفوریک ها غلظت های مختلفی دارند و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه مقاله به بررسی چند مورد از مهم ترین آنها می پردازیم.

اسید سولفوریک قوی و اصل در چه صنایعی مورد استفاده قرار می گیرد؟

  • صنایع کشاورزی و جهت تولید انواع کودهای شیمیایی
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع تولید رنگ
  • صنایع ساخت و تولید مواد بهداشتی
  • ساخت مواد شوینده و پاک کننده ها

این نوع ماده امروزه جزو یکی از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین اسیدها شناخته شده و در بخش های مختلف، کمک بزرگی به ما کرده است. از صنایع دیگری که اسید سولفوریک صنعتی را بطور گسترده استفاده می کند، کارخانه های باتری سازی می باشد که برای تولید برق و الکتریسیته از آنها استفاده می شود.

یکی از مهم ترین تفاوت اسیدهای صنعتی با اسیدهای آزمایشگاهی، میزان خلوص آنها بوده که اغلب اسیدهای آزمایشگاهی خلوص نسبتا بیشتری دارند. هر چقدر که اسیدها خلوص بیشتری داشته باشند، خاصیت خورندگی بیشتری نیز دارند. شرکت های تولیدی می بایست این نوع ماده را در بسته بندی هایی ارائه نماید که در مقابل اسیدها مقاوم باشد.

عمده فروشی انواع اسید سولفوریک اصل

عمده فروشی انواع اسید سولفوریک اصل یکی از مزیت های خرید اسید به صورت آنلاین، صرفه جویی در وقت و هزینه شما بوده که به راحتی می توانید انواع مختلفی از اسید سولفوریک اصل صنعتی را در بسته بندی های استاندارد به صورت عمده خریداری نمایید. ما این تضمین را به شما خریداران می دهیم که محصولی صد در صد با اصالت در اختیارتان قرار دهیم. جهت استعلام قیمت و نحوه خرید با ما ارتباط برقرار کنید.

توجه داشته باشید که اسید سولفوریک یک ماده اشتعال زا و بسیار خطرناک است که شما باید حین کار یا آنها مسائل ایمنی را رعایت کرده و از تماس مستقیم با آنها خودداری نمایید. در صورت رعایت نکردن موارد ایمنی، این نوع اسید ممکن است آسیب های جدی و جبران ناپذیری به انسان وارد نماید. در هنگام استفاده از اسیدها بهتر است از ماسک، دستکش، عینک و لباس مخصوصی استفاده نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *