آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

پخش انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

فهرست مطالب

پخش انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری به صورت عمده و با ارزانترین قیمت توانسته نظر بیشتر مشتریان و خریداران را برای خرید این اسید جلب نماید. همان طور که خود مطلع هستید فروش عمده هر اسیدی نسبت به فروش جزئی آن هم برای فروشنده دارای سود نسبتاً خوبی می باشد و هم خریدار می‌ تواند خریدی مقرون به صرفه انجام دهد؛ به همین دلیل است که تمامی مشتریان و فروشندگان تمایل به خرید و فروش اجناس خود به صورت عمده و فله‌ ای دارند.

پخش انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

مراحل تولید سولفوریک اسید با فرایند مجاورت گوگرد

مراحل تولید سولفوریک اسید با فرایند مجاورت گوگرد

اسید سولفوریک یک محصول صنعتی از اهمیت اولیه، که می یابد بسیاری از است برنامه های کاربردی، به ویژه در باتری های اسید سرب برای اتومبیل و سایر وسایل نقلیه، درمان سنگ معدن، ساخت کود، پالایش نفت، درمان فاضلاب و مواد شیمیایی توسط . از هیدراتاسیون تری اکسید گوگرد SO 3، خود ناشی از اکسیداسیون طبیعی دی اکسید گوگرد SO 2 استدر جو زمین که آلاینده ای بدنام است، اسید سولفوریک در باران اسیدی وجود دارد .

خورندگی زیاد و خطرات آن نه به دلیل خاصیت اسیدی قوی آن است، بلکه به دلیل حرص و طمع آب است که باعث می شود ماده ای مورد استفاده در خشکی زدایی شود، قادر به سوزاندن جدی بافت های آلی و مشهور مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل است که مانند سود سوزآور بسیار خطرناک تر از اسید کلریدریک است که با این حال یک اسید قوی نیز است.

اساس تولید اسید سولفوریک دی اکسید گوگرد گازی (SO 2 ) است. سنتز اسید سولفوریک شامل مراحل مختلف: به اصطلاح “تماس” روند را ممکن می سازد، در حضور یک کاتالیزور، به اکسید گاز در دمای بالا (450 درجه سانتی گراد) به گوگرد تری اکسید (SO 3 ). سپس این ماده هیدراته می شود تا گاز اسید سولفوریک تولید شود. سرانجام، حالت دوم در حالت مایع متمرکز می شود .

اسید سولفوریک بی آب و 100٪ خالص به صورت تجاری در دسترس است اما در مقایسه با اسید سولفوریک غلیظ کمتر استفاده می شود و در ذخیره سازی پایدار نیست. این معمولاً حاوی 98٪ اسید سولفوریک است و باقیمانده آن آب است. داده های فیزیکوشیمیایی ارائه شده در این صفحه، داده های فیزیکوشیمیایی 100٪ اسید سولفوریک خالص است.

در صورت وجود، اطلاعات مربوط به اسید سولفوریک غلیظ نیز گنجانده شده و سپس سطح مربوط به این داده ها مشخص می شود. اسید سولفوریک غلیظ را نباید با اسید سولفوریک بخور که اولئوم نیز نامیده می شود اشتباه گرفت. دومی محلول 10 تا 80٪ تری اکسید گوگرد در اسید سولفوریک بی آب است. اسید سولفوریک نیز به عنوان محلول های آبی در غلظت های مختلف موجود است.

در حملات حاد مه دود، غلظت غبار اسید سولفوریک ممکن است 50 میکروگرم / متر رسیده 3 در جنوب انتاریو در طول تابستان سال 1986، رسیدن به 240 میکروگرم / متر سوابق 3 در لس آنجلس در سال 50 و 678 میکروگرم / متر 3 در سال 1962 در لندن.

چرا اسید سولفوریک بسیار کاربردی است؟

چرا اسید سولفوریک بسیار کاربردی است؟

محتوای اسید مورد استفاده برای جمع کننده های اسید سرب (باتری) کمتر از 51٪ است. 00 اسید سولفوریک بیشترین کاربرد را در بین مواد شیمیایی صنعتی دارد. در مقادیر زیاد در: ساخت کودها، از جمله سوپرفسفاتها و فسفاتهای آمونیوم شسته شدن سنگ معدن های غیر آهنی، به ویژه مس ترشی در صنعت فولاد و تمیز کردن سطح در تولید فولاد ساخت رنگدانه ها از جمله دی اکسید تیتانیوم تولید اسید کلریدریک و اسید هیدروفلوئوریک تصفیه نفت، چه در فرآیند های تصفیه یا آلکیلاسیون صنعت کاغذ و کاغذ صنایع منفجره تولید مواد شوینده، به عنوان یک ماده سولفوناتور تولید مواد اولیه برای صنایع پلیمر، مانند کپرولاکتام و متیل متاکریلات صنعت منسوجات مصنوعی، از جمله ریون.

انواع دیگر صنایع تخصصی از آن در حجم کمتری استفاده می کنند، از جمله: آبکاری، در حمام های الکترولیت لوازم الکترونیکی برای تولید اجزایی مانند تراشه ها تولید باتری های اسید سرب (باتری ها)، جایی که به عنوان الکترولیت استفاده می شود صنعت داروسازی و آزمایشگاه ها، جایی که به عنوان یک عامل معرف و اسیدی عمل می کند. در جو، انتشار اکسید گوگرد در اثر استفاده از سوخت های فسیلی یا فوران های آتشفشانی به تری اکسید گوگرد تبدیل می شود که در صورت وجود رطوبت، غبار اسید سولفوریک، یکی از اجزای مه دود تشکیل می شود.

اسید سولفوریک در درجه اول در تولید کودها استفاده می شود. همچنین از آن برای تولید منسوجات استفاده می شود، پردازش مواد معدنی از پالایش از نفت، ذخیره سازی برق در باتری به منجر، سلب از فلزات و سنتز رنگ، مواد منفجره، مواد پاک کننده، و غیره

عرضه کنندگان اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

عرضه کنندگان اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

در رابطه با عرضه اسید سولفوریک اصل نیز، امروزه روش های متعددی برای تهیه آن وجود دارد که از جمله یکی از متداول ترین روش های دسترسی و خرید این اسید، خرید اینترنتی آن می باشد. بر این اساس این مرکز سعی نموده تا با ارائه این اسید در حجم های عمده و هم چنین با کیفیت های مرغوب و درجه یک، نیاز مشتریان مختلف را به بهترین شکل ممکن پاسخ داده و درصدد برطرف کردن آنها بر آید. هم چنین در رابطه با قیمت اسید سولفوریک نیز با توجه به عوامل و فاکتورهای متعددی که در بازار وجود دارد، نمی توان به صورت قطعی قیمتی را برای این اسید ارائه داد. لذا با توجه به نوسانات بازار، قیمت این اسید سولفوریک به صورت روز در بازار تهیه و تنظیم می گردد.

اسید سولفوریک خالص با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت بسیار داغ و پر رونق بوده است و مشتریان زیادی متقاضی خرید این اسید می باشند. به همین دلیل است که توانسته بیشترین میزان فروش را در میان مواد معدنی دیگر به خود اختصاص دهد. ارزانترین اسید سولفوریک ممکن است دارای کیفیت مطلوبی نباشد به همین دلیل افرادی که در زمینه تولید و ساخت در صنایع فعالیت می‌ کنند ترجیح می دهند این اسید را گران تر خریداری کنند تا از خالص بودن آن اطمینان حاصل نمایند.

همچنین با خرید مستقیم اسید سولفوریک شما از پرداخت هزینه های اضافی که تاثیر بسیار زیادی در قیمت این اسید دارند معاف خواهید شد که این هزینه ها بیشتر شامل هزینه حمل و نقل محصول و هزینه نگهداری اسید در انبار می باشد و با حذف این هزینه های اسید سولفوریک می توانید خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی انجام دهید.

معتبرترین فروشندگان اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

معتبرترین فروشندگان اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

اسید سولفوریک امروزه به دلایل کاربردهای زیادی که در صنایع مختلف دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این اسید سولفوریک قرصی دارای طیف وسیعی از انواع بوده که از آن جمله می توان به اسید سولفوریک اشاره نمود.

این اسید به صورت محلول حاوی ذرات پراکنده گوگرد بوده و کاربردهای گسترده ای را در صنایع گوناگون شامل می شود که از نمونه کارکردهای اسید سولفوریک می توان به تولید داروها اشاره نمود. هم چنین فروش و عرضه این نوع اسید سولفوریک نیز، در این مرکز‌ به صورت عمده و با کیفیت درجه یک توسط فروشنده اسید سولفوریک به صورت تخصصی انجام می گیرد.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *