آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

پخش انواع سولفوریک اسید صنعتی خالص

فهرست مطالب

سولفوریک اسید یک اسید قوی و بسیار خورنده با فرمول H2SO4 خود است. این ماده می تواند مواد مختلف مختلفی را از بین ببرد، از بافت های زنده گرفته تا فلزات و سنگ ها. اسید سولفوریک رقیق با فلزات واکنش داده و هیدروژن تولید می کند. به این ماده نیاز دارید؟ مجموعه ما اقدام به پخش سولفوریک اسید صنعتی خالص نموده است.

پخش انواع سولفوریک اسید صنعتی خالص

خصوصیات بارز سولفوریک اسید درجه یک

خصوصیات بارز سولفوریک اسید درجه یک این ترکیب طیف وسیعی از کاربردها را دارد ، از در بازکننده تخلیه تا باتری های اسید سرب. در بین مردم به “اسید باتری” معروف است. برق را هدایت می کند. وقتی در آب حل می شود ، گرمای بسیار زیادی خارج می شود. همچنین در بسیاری از کاربردهای صنعتی مانند تولید کود ، تصفیه نفت ، تصفیه فاضلاب و سنتز شیمیایی ، مواد رنگی ، مواد منفجره حیاتی است.

خواص شیمیایی

واکنش با آب: واکنش هیدراتاسیون اسید سولفوریک بسیار گرمازا است. به دلایل ایمنی توصیه می شود مقدار کمی اسید را روی آب بریزید تا اینکه آب را روی مقدار زیادی اسید بریزید. وقتی اسید و آب به هم می رسند ، یک واکنش گرمازا اتفاق می افتد. گرمای آزاد شده در نتیجه واکنش سریع باعث تبخیر آب اضافه شده و آب تبخیر شده خارج می شود و باعث ریختن اسید به اطراف می شود. اما افزودن اسید بر روی آب کم کم ، که شیمی دانان آن را “غرق شدن اسید در آب” می نامند. همچنین باعث کاهش اثری می شود که ممکن است با کاهش سرعت واکنش ایجاد شود.

شما باشید ، نه آب روی اسید ، اسید را روی آب اضافه کنید. علاوه بر این ، گرمای تولید شده توسط واکنش اسید سولفوریک و آب ممکن است باعث خراب شدن ظروف شیشه ای شود که از آن استفاده می کنید. به همین دلیل است که باید مراحل را به تدریج و با دقت انجام دهید.

میل زیاد اسید سولفوریک به آب باعث می شود که ماده کم آبی بسیار خوبی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی ترجیح داده شود. این را می توان به عنوان مثال ، با مخلوط کردن اسید سولفوریک با شکر یا نشاسته نشان داد. اسید سولفوریک با آب واکنش می دهد ، در حالی که قند یا نشاسته مانند کربن خالص تیره می شود.

واکنش اسید و باز: مانند هر اسید ، اسید سولفوریک با یک واکنش واکنش می دهد و نمک مربوطه را تشکیل می دهد. (سولفات) به عنوان مثال ؛ این ماده با واکنش با سولفات مس II (CuSO4) ، اکسید مس (CuO) و اسید سولفوریک ، که به عنوان قارچ کش استفاده می شود ، سنتز می شود (نام کلی که به مواد شیمیایی مورد استفاده در از بین بردن و کنترل قارچ ها و اسپورهای قارچ گفته می شود).

عرضه کننده سولفوریک اسید صنعتی

عرضه کننده سولفوریک اسید صنعتی مجموعه ما یکی از برترین عرضه کنندگان اسید سولفوریک صنعتی در ایران می باشد. عرضه سولفوریک اسید توسط مجموعه ما به صورت غیر حضوری در مرکز خرید اینترنتی ما صورت می پذیرد. یکی از ویژگی های این مرکز خرید ارائه محصولات با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه است. در کنار این ما برای کسانی که از این مرکز خرید نمایند امتیازات ویژه ای نیز در نظر داریم. پس هر چه سریع تر تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *