آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

کارخانه اسید سولفوریک ارسیان کو در ایران

فهرست مطالب

کارخانه اسید سولفوریک ارسیان کو در ایران از جمله  تولید کننده ی این ماده شیمیایی می باشد.

این محصول یکی از پرکاربردترین ترکیبات در صنایع مختلف است. این نمونه  در ساخت انواع کودها مانند سولفات آمونیوم و همچنین تولید اسید فسفریک بکار می رود.

از این ماده به میزان قابل توجهی در صنایع فلزات هم استفاده می گردد.

کارخانه اسید سولفوریک ارسیان کو در ایران

بزرگترین تولیدکنندگان سولفوریک اسید در ایران

بزرگترین تولیدکنندگان سولفوریک اسید در ایرانبزرگترین تولید کنندگان سولفوریک اسید در حال افزایش می باشند. این اسید یک محصول جانبی برای تولیدمس است.

این ماده بازار فروش خوبی دارد و به دلیل کاربرد فراوان از جمله اسیدهای مهم در صنعت کشاورزی و شیمیایی به شمار می رود.بازار خوب فروش این ماده شیمیایی باعث شده کشور های زیادی شروع به تولید آن کنند .در سال نزدیک به ۷درصد سولفوریک اسید در جهان صادرات و واردات می شود.

بزرگترین تولید کنندگان این مواد به روش های مختلف آن را تهیه می کنند. که بتوانند یک محصول با کیفیت به بازار عرضه نمایند.

اسید سولفوریک ارسیان کو را از کجا تهیه کنیم؟

اسید سولفوریک ارسیان کو را از کجا تهیه کنیم؟اسید سولفوریک ارسیان کو در تبریز تولید می شود و به فروش می رسد. این ماده  با ساختار H2SO4 یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی در ایران است.که به آن سولفات مس یا کات کبود می گویند‌این ماده در گذشته به نام جوهر گوگرد معروف بوده و دارای ارزش بالایی در صنعت شیمیایی به شمار می رود.

طی تحقیقاتی که انجام شده  به نتیجه رسیده اند که کاشف سولفوریک اسید زکریای رازی بوده که از طریق تقطیر خشک کانی هایی که سولفات آهن یا زاج سبز دارند به دست آمده  است.

فروش اسید سولفوریک در تبریز رونق زیادی دارد که به طور حضوری و غیر حضوری فروخته می شود.

صادرات اسید سولفوریک به عراق

صادرات اسید سولفوریک به عراقصادرات اسید سولفوریک به عراق یکی از صادرات پر رونق صنعتی است .

این نمونه  اسید جزو اسید معدنی و بسیار قوی است  که با هر درصدی در آب حل می شود و می توان میزان صنعتی بودن کشورهارا با میزان تولید و مصرف آن ماده متناسب دانست.

تولید آن به دو صورت انجام می شود عبارتند از ۱.تولید به عنوان محصول اصلی ۲.تولید به عنوان محصول جانبی. بیشترین کاربرد و مصرف این محصول  متعلق به بخش تولید کودهای شیمیایی و مصارف صنعتی هستند.

به طور کلی صادرات باعث به وجود آمدن رقابت در بازارهای جهانی شده است.

لیست قیمت اسید سولفوریک تولید ایران

لیست قیمت اسید سولفوریک تولید ایراناستعلام از لیست قیمت اسید سولفوریک تولید ایران براساس میزان و نوع گوگردی که در تولید آن بکار رفته تعیین می گردد.در واقع قیمت تعیین کننده ی این اسید گوگرد است.

این نمونه اسید یکی از مهمترین اسیدها به شمار می رود که قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد مناسب می باشد.و خریداران می توانند این ماده را به مقدار مورد نیاز خود خریداری کنند.این اسید با غلظت های مختلف تولید می شود اما غلظت ۹۸ درصدی آن دارای پایداری بیشتری است‌.

کارخانه تولید اسید سولفوریک با خلوص بالا

کارخانه تولید اسید سولفوریک با خلوص بالاعمدتا کارخانه تولید اسید سولفوریک با خلوص بالا  ازدو روش برای تولید آن استفاده  می کنند.روش اتصالی و روش اتاقی.در هر دو روش گوگرد به عنوان ماده خام اولیه مورد استفاده قرار می گیرد.اختلاف عمده دو روش تولید در نحوه اکسید کردن دی اکسید کربن به تری اکسید گوگرد است.گرچه در روش اتاقی راحتتر می توان از دی اکسید گوگرد با درجه خلوص پایین تر استفاده کرد.

خریداران اسید سولفوریک درجه یک و باکیفیت

خریداران اسید سولفوریک درجه یک و باکیفیتخریداران اسید سولفوریک درجه یک و با کیفیت بدانند که درصد خلوص این ماده کارایی این اسید را در موارد مختلف نشان می دهد.

خرید این محصول از وب سایت ها و فروشگاهها ی اینترنتی مقدور می باشد.

اسید سولفوریک درجه یک و با کیفیت نوعی از محصول است که درجه خلوص آن به بالای ۹۵ درصد می رسد.

خریداران این محصول  می دانند که ماده ای سمی است و خطراتی را نیز دارد.در صورت بلعیدن و استنشاق منجر به مرگ خواهد شد.ودرتماس باپوست. زخم و سوختگی عمیق را ایجاد می کند .اگر با چشم تماس داشته باشد فرد را کورمی کند.در مصرف این ماده باید احتیاطات لازم را در نظر داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *