آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

کارخانه اسید سولفوریک | نمایندگی پخش انواع محصولات شیمیایی

فهرست مطالب

این ماده شیمیایی ماده ای خطرناک، بی رنگ، بسیار واکنش دهنده که با هر درصدی در آب حل میشود.
این ماده شیمیایی دارای خاصیت خورندگی است و با درصد های خلوص مختلف در کارخانه اسید سولفوریک تولید میشود.
به طور کل اسید سولفوریک ماده ی شیمیایی میباشد که مصارف بسیار زیادی درصنایع مختلف مانند تولید کود، کارخانه های
تولید مس، کارخانه های تولید شوینده ها، کارخانه های تولید الیاف مصنوعی و
بسیاری موارد دیگر دارد.

کارخانه اسید سولفوریک | نمایندگی پخش انواع محصولات شیمیایی

کارخانه اسید سولفوریک در تهران

کارخانه اسید سولفوریک در تهرانکارخانه های متعددی در ایران نیستند که در حجم بالا با عنوان کارخانه اسید سولفوریک
شناخته شوند، اما همان تعداد به دلیل دارا بودن ظرفیت های تولید بسیار زیاد
توانسته اند نیاز بسیار زیاد کشور را در مورد این ماده تامین نمایند.
همانطور که در مطلب قبلی اراعه شد اسید سولفوریک مناطق مختلفی از کشور در مقادیر متفاوت تولید و عرضه میگردد.
در این میان این محصول در شهر تهران نیز تولید میشود که از جمله ی آنها میتوان با مواردی چون پترو راهبر پاهنگ و صبا شیمی اشاره نمود.

با این حال شرکت های بسیاری نیز وجود دارند که به تولید اسید سولفوریک
صنعتی فعال هستند که در شهر هایی مانند زنجان، ماهشهر، اصفهان، سمنان،
تبریز، تهران، ایلام فعالیت میکنند.

کشورهای تولید کننده اسید سولفوریک در خاورمیانه

کشورهای تولید کننده اسید سولفوریک در خاورمیانهاسید سولفوریک در بین انواع تولیدات شیمیایی در زمره ی پر تقاضا ترین های این صنعت میباشد.
به همین دلیل کشور های بسیاری سعی نموده اند تا بتوانند مقادیر مورد نیاز خود را خود، تامین نمایند اما در این میان هستند کشور هایی که به صادرات گسترده ی آن مشغول هستند.
کشور هایی چون کره جنوبی، ژاپن و مکزیک از جمله صادر کنندگان اسید سولفوریک و کشورهایی چون آمریکا، هند، چین، شیلی، برزیل و مراکش نیز در زمره ی بزرگترین وارد کنندگان این ماده ی شیمیایی هستند.
ایران با دارا بودن سه کارخانه بزرگ با ظریفیت بسیار بالا و یک کارخانه ی در حال تاسیس در زمره ی کشورهایی است که در برنامه ی خود به فکر صادرات اسید سولفوریک مازاد نیازخود به کشور های مصرف کننده اسید سولفوریک در سطح خاورمیانه میباشد.

نمایندگی پخش اسید سولفوریک به قیمت ارزان

نمایندگی پخش اسید سولفوریک به قیمت ارزان اسید سولفوریک توسط شرکت های بسیاری به فروش میرود که از جمله ی آنها به کارخانجات بزرگ تولید اسید سولفوریک با نام های مجتمع قدیم و جدید مس سرچشمه، کارخانه ی ذوب روی قشم را میتوان ذکر نمود به علاوه هستند شرکت های مختلفی که با ظرفیت های بسیار پایین تری به تولید اسید سولفوریک صنعتی می پردازند.
در این میان تقریبا تمامی کارخانجات بزرگ و کوچک تولید این محصول برای خود سایت خرید اسید سولفوریک را راه اندازی نموده اند تا مشتریان آنها بتوانند به راحتی با محصولات تولیدی این شرکت ها آشنا شوند.

مسئله ی قابل ذکر این مطلب می باشد که بازار های رقابتی مانند اینترنت که پر از مشتریان بالقوه و بالفعل میباشد علاقه ی زیادی را در فروشندگان انواع محصولات بوجود میاورد تا بتوانند با قیمت های مناسب تری با حذف واسطه ها، محصول خود را به دست خریداران برسانند.
خریداران نیز این امکان را دارا خواهند بود تا از طریق سایت های نمایندگی پخش اسید سولفوریک در اینترنت با اطمینان خرید مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه ی حضوری انجام دهند.

سایت خرید اسید سولفوریک

سایت خرید اسید سولفوریکتولید کنندگان محصولات مختلف به منظور جذب مشتریان بیشتر و بهتر تمام تلاش خود را در مسیر راضی نگه داشتن آنها به کار می بندند.
این تولید کنندگان به عرضه ی محصولات خود با بسته بندی ها و درصد های خلوص مختلف میپردازند.
در این بین به منظور تحریک خریداران خود به خرید عمده،به نسبت مقدار خرید صورت گرفته تخفیفاتی را به آنها پیشنهاد میدهند تا خریداران به انجام خرید عمده تشویق شوند، به همین دلیل قیمت عمده اسید سولفوریک برای مصرف کنندگان پر مصرف این محصول دارای مزایای خوبی میتواند باشد.

روند خرید و فروش سنتی محصولات شیمیایی معمولا به روش خرید از طریق نمایندگی های فروش و مغازه داران مختلف فروش این محصولات و البته نمایندگی های اصلی فروش تولید کنندگان، به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است، اما در سالهای اخیر با آمدن سایت های اینترنتی فروش، عرضه کنندگان این محصولات علاوه بر روش های سنتی به فروش از طریق اینترنت نیز رو آورده اند.
نکته ای که قطعا خصوصا خریداران جزئی بایستی در هنگام خرید در نظر داشته باشند الزام به خرید از فروشگاه معتبر اسید سولفوریک میباشد چه از طریق اینترنت و چه از طریق خرید حضوری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *