آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید ویژه سولفوریک اسید 98% بی رنگ

فهرست مطالب

سولفوریک اسید 98%، با فرمول H2SO4 (اولئوم: H2SO4 با محلول SO3)، در دمای اتاق مایع خورنده است. از آب سنگین تر و بی رنگ است (در دما و فشار اتاق). اولئوم بویی تند و تند دارد. این مهمترین ماده در صنایع شیمیایی جهان است. نام های شیمیایی آن اسید سولفوریک و اسید سولفوریک بخور است. به آن روغن ویتریول، اسید باتری و اسید کود نیز گفته می شود. جهت خرید ویژه سولفوریک اسید بی رنگ با ما تماس بگیرید.

اطلاعاتی درباره سولفوریک اسید بی رنگ

اطلاعاتی درباره سولفوریک اسید بی رنگ

واکنش پذیری: علاوه بر حمله به بسیاری از فلزات ، اسید سولفوریک غلیظ یک ماده اکسید کننده قوی است و در صورت تماس با مواد آلی و ترکیباتی مانند نیترات ، کاربید ، کلرات و غیره می تواند منجر به اشتعال (شروع انفجار) شود. همچنین با گرمازا با آب واکنش می دهد. هنگامی که نسبت دو گرم مولکول آب در هر گرم مولکول اسید سولفوریک باشد ، گرمای بیشتری آزاد می کند و به دمای 158 ºC316 ºF می رسد. تمایل زیادی به آب دارد ، به همین دلیل باعث کم آبی ترکیبات آلی می شود ، گاهی اوقات آنقدر قوی که آنها را کربن می کند. اسید سولفوریک می تواند حاوی مقادیر خاصی از انیدرید سولفوریک آزاد باشد و تحت این شرایط به نام اولئوم معروف است که دارای ظاهری مبهم است. بخارات آن تحریک کننده ، نافذ رنگ و سمی هستند.

خواص شیمیایی: اسید سولفوریک یک اسید قوی است ، یعنی در محلول آبی به راحتی در یون های هیدروژن و یون های سولفات جدا می شود و می تواند هیدرات های مختلف ، به ویژه اسید یخچالی (مونوهیدرات) را متبلور کند. هر مولکول دو یون تولید می کند ، یعنی اسید سولفوریک دو پایه است. محلولهای رقیق آنها کلیه خصوصیات اسیدها را نشان می دهد: آنها طعم تلخی دارند ، الکتریسیته را هدایت می کنند ، مواد قلیایی را خنثی می کنند و فلزات فعال را خورده و گاز هیدروژن می دهند. نمک های حاوی گروه سولفات و نمک های اسیدی حاوی گروه سولفات هیدروژن ، می توانند از اسید سولفوریک تهیه شوند.

اسید سولفوریک غلیظ ، که در گذشته روغن ویتریول نامیده می شد ، یک ماده خشک کننده مهم است. از این نظر چنان با شدت کار می کند که آب و در نتیجه ذغال سنگ ، چوب ، پنبه ، شکر و کاغذ را می کشد. به دلیل این خصوصیات خشک کردن ، از آن برای ساخت اتر ، نیتروگلیسیرین و رنگ استفاده می شود. هنگامی که گرم می شود ، اسید سولفوریک غلیظ مانند یک ماده اکسید کننده عمل می کند ، به عنوان مثال ، می تواند فلزات غیرفعال مانند مس ، جیوه و سرب را حل کند ، سولفات فلز ، دی اکسید گوگرد و آب تولید کند.

مرکز فروش سولفوریک اسید 98%

مرکز فروش سولفوریک اسید 98%

مجموعه ما همیشه و به صورت مداوم در جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات کوشیده است. در همین راستا و به تازگی اقدام به ایجاد یک بازار فروش سولفوریک اسید 98% به صورت اینترنتی نموده است. در این مرکز محصولات با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت عرضه می گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و ثبت سفارش این ماده با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *