آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشگاه تخصصی انواع اسید سولفوریک

فهرست مطالب

فروشگاه اسید سولفوریک می تواند اینترنتی هم به خرید و فروش اسید سولفوریک غلیظ و رقیق بپردازد. حتی می تواند به صادرات اسید سولفوریک هم بپردازد.

حلال اسید سولفوریک آب است و به میزان زیادی در آب حل می شود. این اسید خیلی قویست و مایعی بی رنگ و خورنده هست و در هنگام استفاده باید بسیار مواظب بود تا با بدن برخورد نداشته باشد چون خورندگی آن باعث زخمی شدن و تاول زدن پوست می شود.

در فروشگاه می توان این اسید را در وزن ها و حجم های مختلف سفارش داد. با مشاوره با کارشناسان می توان از بسته بندی آنها مطمئن شد.

امکان ارسال فله ای و عمده و حتی تکی این ماده وجود دارد.

فروشگاه تخصصی انواع اسید سولفوریک

معرفی انواع اسید سولفوریک موجود در بازار

معرفی انواع اسید سولفوریک موجود در بازار

در بازارهای داخلی و خارجی دو نوع اسید سولفوریک غلیظ و رقیق داریم.

هر قدر آبی که در اسید سولفوریک حل شده بیشتر باشد، خاصیت اسیدی آن کمتر می باشد و اسید ضعیف تر است. در باتری های اتومبیل از این ترکیب بیشتر استفاده می شود.

هر قدر آب موجود در اسید سولفوریک کمتر باشد آن مایع اسیدی تر و قوی تر است و خاصیت خورندگی بیشتری دارد. از این اسید قوی در صنایعی مثل استخراج فلزات استفاده می کنند.

چون اسید سولفوریک اسید خطرناکی است که پوست را می سوزاند و حتی استنشاق گاز آن باعث ایحاد مشکل در راه تنفسی و ریه می شود، باید در بسته بندی های مناسب و محکم عرضه شود تا هیچ شخصی با آن تماس نداشته باشد.

شاید تصور کنیم که غلط است ولی اسید سولفوریک را در خوراکی ها و مواد غذایی به عنوان نگهدارنده  استفاده می کنند بدون آنکه تغییری در مزه ایجاد کند.

اسید سولفوریک از خودگازی متصاعد می کند که چشم ها در مجاورت با ان آسیب دیده و می سوزند و همینطور ریه شخصی که این گاز متصاعد شده را استنشاق کرده ممکن است آسیب دائمی ببیند و شخص دچار سرفه و تنگی نفس مادام العمر شود.

با توجه به توضیحات بالا باید متوجه شد که با چه ماده خطرناکی طف هستیم و حتی برای استفاده های کاربردی و مفید هم باید مواظب خودمان باشیم.

صادرات اسید سولفوریک به روسیه

بشر برای انجام خیلی از کارها به اسید سولفوریک نیاز دارد به همین دلیل این ترکیب شیمیایی که یک اسید است در زندکی روزمره انسان ها پر کاربرد و مهم است.

در ساختن انواع کودهای کشاورزی مانند کود سولفات آمونیوم یا سوپر فسفات از انواع اسید سولفوریک استفاده می کنند. کشور روسیه هم برای انجام دادن و پیشبرد صنایع مختلف نیاز به این ماده دارد.

تقاضای صادرات برای تولید و ارسال اسید سولفوریک به روسیه به دلیل کاربرد فراوانش همیشه وجود دارد. تا به امروز روسیه و کشورهای دیگر به دلیل کیفیت بالای اسید سولفوریک ایران خواستار صادرات به این کشورها هستند.

در کنار کیفیت بالا قیمت مناسب آن هم در افزایش و جذب مشتری بین المللی بی تاثیر نبوده است.

کاربرد اسید سولفوریک ۹۸ هم در این کشور ها مانند ایران است و در صنایع مختلف کشاورزی، تولید کود، مصارف دارویی و استخراج فلزات استفاده می شود.

برای نگهداری اسید سولفوریک باید آنرا در جای خشک و خنک قرار داد. زیرا گرما ممکن است باعث ایجاد واکنش و متصاعد شدن گاز از آن شود که برای چشم و پوست و ریه بسیار مضر است. انتخاب محل خشک هم به این دلیل است که اسید در برابر آب غلیان می کند و پاشش آن خطرناک است.

ارائه کننده انواع اسید سولفوریک مرغوب وارداتی

ارائه کننده انواع اسید سولفوریک مرغوب وارداتی

این سایت ارائه کننده انواع اسید سولفوریک وارداتی است که می توان در تمام کودها و یا تهیه مواد شوینده از آنها بهره برد. این اسید دارای درجه خلوص بالایی است و مواد اضافی دیگری در خود ندارد.

در صنایع استخراج آهن و روی هم از این اسید استفاده می شود. در کارخانجات مختلف برای روان سازی دستگاه ها و از بین بردن جرم ها و ضایعات هم کاربرد ویژه ای دارد.

امروزه ایران و برخی از کشورهای دیگر حوزه خلیج فارس از اسید سولفوریک مرغوب وارداتی استفاده می کنند و بعد از خرید از سایر کشور ها آنها را بین کارخانجات و مصرف کننده های داخلی پخش می کنند.

اسید سولفوریک به قدری خورنده است که در تماس با پوست اگر غلظتش زیاد باشد باعث سوختگی شدید می شود. حتی نوع ضعیف آن که با آب رقیق شده هم در برخورد با پوست باعث التهاب، سوزش و قرمزی می شود.

سولفوریک اسید در باتری های اتومبیل به عنوان الکترولیت استفاده می شود. همینطور در صنایع غذایی و دارویی هم پرکاربرد است.

به دلیل خاصیت خورندگی این اسید در گالن های پلاستیکی با کیفیت بالا نگهداری می شود. برای استفاده از این اسید باید آنرا در سایز مناسب و مورد نیاز سفارش داد.

به دلیل اهمین بالای اسید سولفوریک در صنایع مختلف داخلی و خارجی میزان رشد تولید آن در طی سال را می توان به عنوان رشد اقتصادی کشور در نظر گرفت.

در کارخانجات تولیدی اسید سولفوریک ایمنی لازم را جه از نظر تهویه و جه از نظر پوشش کارکنان در نظر می گیرند تا آسیب پذیری را پایین بیاورند.

نماینده فروش اسید سولفوریک در سراسر کشور

با توجه به اینکه امروزه اکثر کالاها اینترنتی خرید و فروش می شود و افراد برای کسب اطلاعات و گرفتن قیمت به سایت مراجعه می کنند، خرید و فروش اسید سولفوریک هم اینترنتی انجام می شود و نماینده فروش اسید سولفوریک در سایت می تواند اسید سولفوریک مصرفی شما را برایتان بفرستد.

کارشناس سایت شما را در مورد انتخاب نوع اسید سولفوریک یاری می دهد. البته براساس کاربرد و مصرف شما، نوع اسید سولفوریک هم متفاوت است.

اسید سولفوریک را می توان گالنی، بشکه ای و تانکری خریداری کرد. اگر مصرف کارخانه ای بالا باشد به جای ارسال بشکه های پنج لیتری می توان از گالن های بیست لیتری و یا تانکر های هزار لیتری استفاده کرد این بستگی به درخواست مشتری دارد.

ارسال سفارش به درب منزل و تحویل سالم و بدون مشکل آن به مشتری گامی است در جهت اعتماد سازی و ادامه فعالیت با وی.

چون اسید سولفوریک مایع است آنرا با لیتر اندازه گیری می کنند.

فروشگاه های باتری فروشی و باتری سازی از این اسید البته به صورت مخلوط شده با آب و به عنوان الکترولیت استفاده می کنند تا باتری های انواع خوردوها شارژ شود و کار کند.

در نظافت محیط و باز کردن لوله های فاظلاب هم این اسید کاربرد دارد.

اسید سولفوریک با بسته بندی های مختلف البته با ظروف قابل حمل، محکم و باکیفیت که خورندگی اسید نتواند آنرا از بین ببرد امکان ارسال به تمام نقاط ایران را دارد. سایزهای ظروف از سه لیتری تا بشکه های هزار لیتری وجود دارد البته بیشتر درخواست ها در بشکه های بیست لیتری و کمتر است.

کارخانجاتی که از این اسید استفاده می کنند در خواست های بیشتر دارند و معمولا به صورت گالنی و بشکه های هزار لیتری سفارش می دهند و استفاده می کنند. این کارخانجات معمولا از این اسید در تهیه کالا استفاده می کنندمثل کارخانحات تولید دارو، ماده خوراکی و کود شیمیایی.

راهنمای خرید اسید سولفوریک غلیظ

راهنمای خرید اسید سولفوریک غلیظ

اسید سولفوریک ترکیب شیمیایی است که نام دیگر آن جوهر گوگرد است. از مهمترین ترکیباتی است که در زندگی بشر و جود دارد چون در بسیاری از صنایع از آن استفاده می شود.

اسید سولفوریک در باتری های اتومبیل، استخراج فلزاتی مثل مس، ضدیخ اتومبیل و حشره کش ها وجود دارد.

به هنگام خرید سولفوریک اسید باید از بسته بندی محکم و قابل قبول آن توسط فروشنده مطمئن شد چون این اسید بسیار خورنده است و با اکثر مواد واکنش می دهد.

خورندگی آن در حدی است که با برخورد به پوست باعث تاول و ورم آن می شود..

حتی در هنگام رقیق کردن اسید با آب باید کم کم آب را به اسید اضافه کرد زیرا با آب هم واکنش می دهد و باعث پاشیدن و جوشیدن آب می شود و ممکن است به سر و صورت انسان بپاشد.

خریدار اسید سولفوریک ۹۸ بر این امر واقف است که ماده خطرناکی می خرد که حتی در ساخت مواد منفجره از آن استفاده می کنند. ولی بیشتر خریدارها از این ماده اسیدی در ساخت مواد محترقه استفاده نمی کنند و کاربردهای مفید آنرا در نظر می گیرند.

خریدار بعد از مراجعه به سایت و انتخاب محصول با کارشناس مربوطه تماس می گیرد و موجودی محصول را چک می کند و بعد از توافق بر سر قیمت می تواند درخواست ارسال محصول را به تمام نقاط کشور بدهد و اکثرا پرداخت درب منزل است ولی می توان اینترنتی و غیر حضوری هم نسبت به پرداخت اقدام کرد.

کاربرد اسید سولفوریک ۹۸درصد در صنعت

در صنعت کشاورزی استفاده های بسیاری از اسید سولفوریک می شود. عمده مصرف این ماده در تهیه کودهای شیمیایی است.

وقتی کشاورز در خاک کاشت و برداشت می کند، مواد مغذی خاک از دست رفته و طی سال ها کاهش پیدا می کند. اضافه کردن کودهایی مثل سوپر فسفاته باعث می شود تا مواد مغذی آن به خاک نفوذ کند و خاک غنی شود.

در برخی صنایع دیگر هم مثل فلزات مانند مس و اورانیوم از این ماده استفاده می شود. اولین بار زکریای رازی به صورت دستی این ماده را کشف کرد.

در صنایع دارویی هم برای تهیه و تولید برخی اقلام دارویی از این اسید هم به عنوان ماده اولیه و هم به عنوان کاتالیزور استفاده می کنند.

در مزارع پسته برای درشت تر شدن میوه درخت، کود فسفاته که از اسید سولفوریک تهیه می شود به خاک اضافه می کنند. این کار باعث غنی شدن خاک از مواد آلی و معدنی می شود و موادی مثل روی، منگنز، آلومینیوم و کبالت به خاک اضافه می شود و چون این مواد از مواد اصلی رشد گیاه است بعد از اینکه در دسترس گیاه قرار گرفت رشد خوبی خواهد کرد.

البته این کودها PH خاک را نیز تنظیم و متعادل می کنند یعنی وقتیکه خاک گیاه حالت اسیدی خود را از دست داده بود برای تنظیم اسیدیته خاک به آن انواع کود شیمیایی متناسب با نیاز خاک اضافه می کنند.

در تولید صیفیجاتی مثل گوجه و خیار چون کم کم و طی مدتها املاح خاک کم و کمتر می شود با اضافه کردن کودهای فسفاته که دارای آهن و املاح هستند به پرورش صیفیجات باکیفیت و درشت کمک می کنیم. بسیاری از کشاورزان اینرا نمی دانند و به اشتباه به خاک آهک اضافه می کنند که باعث می شود ph خاک به هم بخورد و نتیجه لازم عاید کشاورز نمی شود. بهنرین مار مشورت با کارشناسان سایت است تا افراد را در استفاده بهتر و مناسب تر از این اسید راهنمایی کنند.

اگر نوع خالص و غلیظ آن روی بدن بریزد پوست را از بین می برد و ترمیم آن هم  ممکن است و مشکل خواهد بود و اثرش مثل اثر سوختگی است.

این مایع را به روش صنعتی از جوشاندن تری اکسید گوگرد به دست می آورند چون در حالت معمولی در محیط واکنش نشان نمی دهد و کند است ماده اولیه که گوکرد تری اکسید است را در مقابل یک کاتالیزور که تسریع دهنده واکنش است قرار می دهند تا به اسید سولفوریک تبدیل شود.

خریدار اسید سولفوریک به قیمت تولید

خریدار اسید سولفوریک به قیمت تولید

طی ده سال اخیر، مصرف اسید سولفوریک و استفاده آن در صنعت چند درصد داشته است. در اصل مصرف اسید سولفوریک باعث راحت تر شدن زندگی شده است. در استخراج فلزاتی مثل اورانیوم و مس حرف اول را می زند و باعث جداسازی مواد زاید از فلز اصلی می شود.

چون این اسید ضدچربی است، در تهیه مواد شوینده هم پرکاربرد است.

اسید های دیگری هم مثل اسید اولئوم، اسید سیتریک و اسید نیتریک وجود دارند ولی هیچ کدام اثر خورندگی و قدرت پاک کنندگی اسید سولفوریک را ندارند. به همین دلیل در صنایع مختلف طالب و خواهان زیاد دارد.

تقاضا برای تولید اسید سولفوریک به دلیل کاربرد فراوانش همیشه وجود دارد. تا به امروز به دلایلی که ذکر شد خرید و فروش آن بهتر از اسیدهای دیگر انجام می شود.

هر قدر خلوص این اسید بیشتر باشد وزن بالاتری هم دارد. مثلا در گالن های هزار لیتری با درجه خلوص ۹۸ درصد، اسید داخل آن ۹۸۰ لیتر وزن دارد که موقع خرید باید به این مورد دقت کرد.

هر قدر اخلوص اسید بیشتر باشد سفارش باصرفه تر است البته ممکن است مشتری درجه خلوص کمتر و نوع ضعیف تر آنرا نیاز داشته باشد که در این صورت بعد از صحبت با کارشناس مربوطه می تواند درخواست خود را ثبت نماید.

چون جوهر گوگرد یا اسید سولفوریک نود و هشت درصد ماندگاری بالاتر و بهتری دارد به همین دلیل بسته بندی ها بیشتر شامل این درجه خلوص هستند و افراد هم اکر خلوص کمتر و رقیق تر لازم داشته باشند ولی به دلیل ماندگاری بهتر، از نوع خلوص بالا سفارش می دهند و سپس بعد از دریافت خودشان آنرا رقیق می کنند و مورد استفاده قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *