آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش استثنایی اسید سولفوریک 96 درصد

فهرست مطالب

یکی از پر کاربرد ترین انواع مواد در تولید انواع کود های شیمیایی استفاده از اسید سولفوریک با درصد های بالا است این اسید سبب تنظیم PH خاک شده و اثراتی بسیار مفید برای رشد گیاهان فراهم می آورد. تولید کننده اسید سولفوریک 96 درصد را با فروش استثنایی و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی در اختیار تمام سازندگان کود های شیمیایی و مصرف کنندگان این کالا قرار داده است.

فروش استثنایی اسید سولفوریک 96 درصد

کاربرد سولفوریک اسید در تولید کودهای شیمیایی

کاربرد سولفوریک اسید در تولید کودهای شیمیایی اسید سولفوریک یکی از انواع بسیار پر کاربرد مواد برای تهیه انواع کود های شیمیایی است که در فرآیندی استخراج گوگرد حاصل شده و به دست می آید این ماده شیمیایی بیشترین مصرف را در تولید کود های فسفات دارد و با تغییرات خاصی که روی خاک بر جای می گذارد سبب جذب مواد مقوی و مغذی خاک توسط گیاهان می شود.

گیاه در حالت عادی ممکن است که نتواند از تمام موادی که در خاک است به صورت کامل استفاده کند و این یعنی جذب مواد عالی در خاک توسط گیاه به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که یک عامل آن ph خاک است با افزوده شدن اسید سولفوریک به کود های شیمیایی ph خاک تغییر و حالت اسیدی پیدا کرده که همین عامل جذب بسیار سریعتر مواد معدنی و عالی توسط گیاه شده و باروری و رشد گیاه را تکمیل کرده و به این پروسه سرعت می بخشد.

اسید سولفوریک در انواع بسیار زیادی در اختیار تمام مصرف کنندگان است مانند اسید سولفوریک ارزان و یا اسید سولفوریک دود کننده و … که بهترین نوع آن برای افزودن به انواع کود های شیمیایی خلوص ۹۶ درصدی آن است که از مصرف بسیار بالایی در صنعت کشاورزی و تولید کود شیمیایی برخوردار است.

راهنمای تهیه اسید سولفوریک 96 درصد

راهنمای تهیه اسید سولفوریک 96 درصد تولید کننده از انواع سنگ گوگرد در فرآیندی بهترین و خالص ترین نوع اسید سولفوریک با خلوص ۹۶ درصد را تولید کرده و این محصول و کالای بسیار پر مصرف در تولید صنعت کشاورزی را در اختیار تولید کنندگان انواع کود های شیمیایی قرار داده تا این محصول را توسط شرکت های پخش در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار دهند.

تولید کننده اسید سولفوریک ۹۶ درصد را که بالا ترین درصد خلوص این ماده است را با قیمتی بسیار متعارف و مناسب در اختیار تمام متقاضیان این کالا قرار داده است و اگر شما تمایل به دریافت این محصول با قیمت مناسب تری را دارید بهتر است که اسید سولفوریک را با حذف واسطه ها به صورت مستقیم تهیه فرمایید.

ولی کارخانجات تولید کودهای شیمیایی به این محصول در اندازه بسیار زیاد نیاز دارند پس در این صورت از خرید استثنایی و عمده کالا استفاده و بابت تهیه آن ارزانترین نرخ یعنی قیمت پایه را بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *