آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک آزمایشگاهی بصورت عمده

فهرست مطالب

جوهر گوگرد یا سولفات هیدروژن از اسامی نوعی اسید معدنی و بسیار قوی است، که به طور طبیعی در گازهای متساعد شده از آتشفشان یافت می شود و همراه با آب واکنشی بسیار گرمازا ایجاد می کند .

نام عمومی آن اسید سولفوریک است و در آزمایش های شیمی بسیار پر کاربرد می باشد.

دلیل اینکه برخی ماده ی فوق الذکر را اسید میز آزمایشگاه می نامند این است که: به دلیل خاصیت خورندگی بالا برای نظافت ظروف آزمایشگاه به کاربرده می شود و در سنتز برخی مواد شیمیایی کاربرد دارد.

کشور هایی مانند ایران، چین و آلمان، تولیدکنندگان معتبراسید سولفوریک را در خود جای داده اند.

فروش اسید سولفوریک آزمایشگاهی در سایر کشورها عمدتا از طریق واردات انجام می گیرد.

فروش اسید سولفوریک آزمایشگاهی بصورت عمده

فروش اسید سولفوریک 98 درصد آزمایشگاهی

فروش اسید سولفوریک 98 درصد آزمایشگاهیفروش اسید سولفوریک 98 درصد عمدتا از طریق سایت های فروش مواد شیمیایی صورت می پذیرد. بدیهی است که این اسید قوی با کاربردهای فراوان صنعتی و آزمایشگاهی در حیطه های مختلفی به کار گرفته می شود که تهیه و سفارش آن از طریق سایت های اینترنتی موجب سهولت در خرید می گردد.

تولید و پخش اسید سولفوریک با بهترین قیمت

تولید و پخش اسید سولفوریک با بهترین قیمتپروسه ی چهار مرحله ای تولید اسید سولفوریک عبارتست از:

  1. استخراج نمودن گوگرد
  2. تبدیل نمودن گوگرد به گوگرد دی اکسید
  3. تبدیل نمودن گوگرد دی اکسید به تری اکسید گوگرد
  4. تبدیل نمودن تری اکسید گوگرد به اسید سولفوریک

خوش بختانه مراحل فوق در داخل ایران توسط تولید کنندگان ایرانی صورت گرفته و از واردات آن بی نیاز هستیم، که این موضوع موجب پایین آمدن قیمت اسیدسولفوریک و صرفه ی اقتصادی آن می گردد.

در هنگام بررسی بهترین قیمت اسید سولفوریک باید فاکتورهایی مانند میزان و بسته بندی و غلظت آن مورد بررسی قرار می گیرد.

اسید سولفوریک معمولا به دو صورت اسید سولفوریک صنعتی و اسید سولفوریک آزمایشگاهی تهیه و توزیع می گردد.

عرضه کننده اسید سولفوریک در بسته بندی های مختلف

عرضه کننده اسید سولفوریک در بسته بندی های مختلفعرضه کننده اسید سولفوریک در بسته بندی های مختلف معمولا محصولات خود را به شکل های زیر به بازار عرضه می نماید:

  1. نوع آزمایشگاهی موجود در گالن های دو و نیم لیتری
  2. گالن های بیست لیتری
  3. بشکه های دویست و بیست لیتری
  4. تانکرهای هزار لیتری

شایان ذکر است: اسید سولفوریک غلیظ قدرت خورندگی بسیار بالایی دارد و در بسته بندی های مخصوص با متریال خاص تهیه و توزیع می گردد.

خرید عمده اسید سولفوریک آزمایشگاهی

خرید عمده اسید سولفوریک آزمایشگاهیخرید عمده ی اسید سولفوریک آزمایشگاهی به دو صورت حضوری و اینترنتی صورت می پذیرد.

نحوه ی خرید اسید سولفوریک فله بسته به تقاضا کننده معمولا به صورت غیرحضوری انجام می پذیرد، اگرچه خرید حضوری به خصوص برای افرادی که به تازگی وارد این صنعت شده اند به لحاظ آشنایی با تولیدکنندگان و کارگاه ها مفید تر می باشد.

لیست قیمت روز اسید سولفوریک در بازار تهران

لیست قیمت روز اسید سولفوریک در بازار تهرانشایان ذکر است قیمت روز اسید سولفوریک در بازار تهران و در سایر بازارها بسته به شرکت تولید کننده و بسته بندی آن ارزیابی می گردد.

اسیدسولفوریک به صورت خرید جزیی و غیرعمده در بسته های یک لیتری و دو لیتری به فروش می رسد که موجب سهولت حمل و جا به جایی آن توسط خریدار می گردد.

شرکت های فروشنده اسید سولفوریک آزمایشگاهی در کشور

شرکت های فروشنده اسید سولفوریک آزمایشگاهی در کشورشرکت های فروشنده اسید سولفوریک آزمایشگاهی در سراسرکشور خود محوریت استخراج تا تبدیل و توزیع ماده ی فوق الذکر را برر عهده دارند.

لذا فروش اسید سولفوریک آزمایشگاهی توسط شرکت های استخراج و تولید کننده ی آن به دو صورت حضوری و اینترنتی صورت می گیرد، که عمده ی حجم فروش توسط بازارهای اینترنتی صورت گرفته و بخش مختصری توسط افراد تازه کار و جهت آشنایی با عوامل شرکت ها و محیط تولید و فروش صورت می گیرد .

عمده ی شرکت های فروشنده ی اسید سولفوریک ازمایشگاهی در کشور دارای سایت های اختصاصی مجهز به درگاه های الکترونیکی و بانکی به جهت سهولت در خرید و تنظیم قرارداد می باشند و در صورت تنظیم و تبیین قرارداد محصولات تولیدی خود را در موعد مقرر در محل تعیین شده در قرارداد(که معمولا ازمایشگاه ها مباشند) به مشتری که معمولا متصدی و یا انباردار طرف قرار داد می باشد، تحویل می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *