آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک ۲۰ لیتری در تهران

فهرست مطالب

کاشف اسید سولفوریک جابربن حیان می‌باشد. اسید سولفوریک که در گذشته به آن جوهر گوگرد گفته می‌شد دارای فرمول شیمیایی H2SO4 می‌باشد. این اسید چگالی بالایی داشته و با هر نسبتی در آب حل می‌شود. اما بایستی توجه داشت آب را نباید یک دفعه به آن اضافه کنید؛ بلکه کم کم و به تدریج آن را در آب حل کنید. این ماده ی شیمیایی حاصل واکنش آب با سولفور تری اکسید است. قیمت اسید سولفوریک ۲۰لیتری بسته به ویژگی های آن از جمله غلظت توسط شرکت های تولیدی آن تعیین می‌شود.

مهم ترین عوامل و مولفه هایی که روی قیمت اسید سولفوریک تاثیر گذار است عبارتند از:

  • قیمت گوگرد چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی
  • هزینه ی تولید
  • هزینه ی حمل و نقل

این ماده مصارف گوناگونی دارد که در ادامه در مورد آن بحث خواهیم کرد.

قیمت اسید سولفوریک ۲۰ لیتری در تهران

قیمت روز ارزان ترین اسید سولفوریک صادراتی به عراق

قیمت روز ارزان ترین اسید سولفوریک صادراتی به عراققیمت ارزان و کیفیت بالای اسید سولفوریک تولید شده در شرکت ها و کارخانه های ایران نسبت به محصول تولیدی کشور های دیگر باعث شده که کشور های متعددی تمایل به خرید این محصول از ایران داشته باشند‌. از این رو صادرات این محصول تولید ملی از رونق بالایی برخوردار است و به کشور های متعددی مثل کشور های همسایه مثل عراق، آذر بایجان، ترکیه و کشور های حاشیه خلیج فارس مثل بحرین صادر می‌شود.

یکی از ملاک هایی که صنعتی بودن یک کشور را نشان می‌دهد میزان تولید و مصرف اسید سولفوریک در آن کشور است.

میزان مصرف اسید سولفوریک در کشور های توسعه یافته بسیار زیاد است. کشور های در حال توسعه نیز تلاش می‌کنند با واردات و مصرف مقدار زیادی سولفوریک اسید خود را به کشور های توسعه یافته نزدیک کنند. ایران یکی از کشور هایی است که این محصول را به مقدار زیاد تولید و به کشور های اطراف صادر می کند.

متخصصان ایرانی با کمک مواد اولیه ی مرغوب و درجه یک، دستگاه های بروز و پیشرفته ی مخصوص این کار توانسته محصولی با کیفیت و مطابق با استاندارد جهانی در حجم بسیار بالا تولید کند تا علاوه بر ارسال آن به سراسر کشور و پاسخگویی به نیاز کشور از طریق صادرات آن به کشورهای همسایه و حاشیه ی خلیج فارس صادر و از این راه درآمد زایی کرده و ارز وارد کشور نماید و اشتغال زایی برای جوانان برومند ایرانی سبب ارتقاء رونق اقتصادی شود. صادرات اسید سولفوریک با کمک تانکر های تمام استیل و با اطمینان کامل انجام می‌شود. به علاوه می‌توان آن را به صورت بسته بندی ارسال کرد.

اگر شما می‌خواهید از قیمت اسید سولفوریک ارزان قیمت و با کیفیت بالای تولیدی کشور ایران که به کشور های دیگر صادر می‌شود مطلع شوید می‌توانید به سایت های معتبر فروش این محلول کابردی مراجعه کرده و قیمت های آن را ببینید. در صورت تمایل به خرید آن می توانید از طریق همین سایت ها آن را سفارش داده و به صورت فله ای خریداری کنید تا از تخفیف خرید عمده ی محلول برخوردار شوید. همچنین با حذف واسطه های سودجو آن را با نازل ترین قیمت خریداری کنید.

به علاوه کیفیت این محصول تنوع بالایی دارد که تشخیص آن کار هر کسی نیست. برای این منظور شما می توانید از مشاوران فروش اینترنتی مشورت گرفته و اسید سولفوریک با کیفیت مورد نظر خود را خریداری کنید.

بزرگترین تولید کننده اسید سولفوریک

یکی از ترکیبات شیمیایی پرکاربرد در صنایع مختلف اسید سولفوریک است. قیمت این محصول تولیدی با ارزش به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می شود:

  • پایه ی تغییر قیمت اسید سولفوریک تغییر قیمت گوگرد است چرا که این محصول از ترکیب آب و گوگرد تری اکسید حاصل می شود.
  • رقت یا غلظت آن از دیگر عواملی است که در قیمت این محصول تاثیر می‌گذارد و هرچه غلظت بیشتری داشته باشد گران تر است.
  • برند تولیدی
  • کیفیت محصول
  • نوسانات اقتصادی و تغییر نرخ ارز
  • طریقه بسته بندی و مقداری که از آن میخواهید خریداری کنید.

باتوجه به این که کاربرد اسید سولفوریک در صنایع و شیمی بسیار متعدد است، پس قیمت آن برای خریدار اسید سولفوریک خیلی مهم است.

از آنجا که موارد زیادی در قیمت آن تاثیر گذار است و هرروز قیمت آن تغییر می کند و نرخ خاصی از قیمت آن وجود ندارد.

اگر شما قصد خرید اسید سولفوریک دارید می‌توانید به سایت های فروش اینترنتی این محصول مراجعه کرده و از قیمت اسید سولفوریک ۹۸ درصد و سایر اسید سولفوریک ها با درصد خلوص های مختلف مطلع شوید.

یکی از شرکت های فروش آنلاین اسید سولفوریک قیمت هر بشکه ۳۵ کیلویی آن را دویست و ده هزار تومان اعلام کرده است.

وجود
این محلول کابردی و درجه یک در بازار تهران باعث شده تا هموطنان تهرانی و
شهرستان های اطراف تهران به راحتی بتوانند از طریق مراجعه مستقیم اسید
سولفوریک با قیمت و کیفیت مورد نظر خود با درصد خلوص دلخواه خریداری کنند‌.

پرفروش ترین اسید سولفوریک صادراتی ایران

پرفروش ترین اسید سولفوریک صادراتی ایراناسید سولفوریک یک ماده پرکاردبرد در صنایع مختلف است و از آنجایی که کاربرد های مختلفی دارد در تمام شهر ها توزیع شده تا خریدار اسید سولفوریک بتواند به راحتی به آن دسترسی پیدا کند.

همانطور که گفته شد مصرف اسید سولفوریک در کشور های صنعتی بسیار بالاست و کشور های در حال توسعه سعی می کنند با افزایش مصرف اسید سولفوریک به سمت صنعتی شدن پیش روند.

پرفروش ترین اسید سولفوریک غلیظ ترین آن است یعنی اسید سولفوریکی با غلظت ۹۸ درصد. چرا که پرکاربرد ترین نوع آن است و از آنجا که پرکاربردترین آن همان غلیظ ترین آن است پس از قیمت بالاتری برخوردار است.

یکی از مرغوب ترین اسید سولفوریک،  اسید سولفوریک تولید کشور ایران است که با قیمت مناسب و کیفیت بالا هم در سراسر کشور عرضه می‌شود و هم به کشور های هم جوار مثل عراق صادر می‌شود.

اگر شما مایل به خرید اسید سولفوریک مرغوب و با کیفیت تولید داخل هستید می‌توانید جهت خرید آن به صورت فله ای اقدام کرده تا هم از راه خرید عمده و هم از راه حذف واسطه های سود جو این محصول بسیار کاربردی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

کشورهای خریدار اسید سولفوریک ایرانی

همان طور که در معرفی سولفوریک اسید  به عنوان یک محصول کاربردی در صنعت ، معدن و کشاورزی ذکر شد قیمت آن به عوامل زیادی از جمله قیمت گوگرد ، هزینه ی تولید، برند تولیدی کیفیت و غلظت آن بستگی دارد. کشور ایران این محصول را در غلظت های مختلف با بالاترین کیفیت تولید و به بازار داخل و خارج عرضه می نماید. کشورهای آذربایجان،  ارمنستان، گرجستان، عراق و همچنین کشور های حاشیه ی خلیج فارس با مقایسه ی کیفیت اسید سولفوریک ایرانی با هم‌نوع خارجی آن  و همچنین مقایسه ی قیمت های ارائه شده توسط کشور ایران و با در نظر گرفتن سطح کیفیت محصول خواستار واردات اسید سولفوریک ناب و با کیفیت ایرانی شدند. این محلول ارزشمند با کمک تانکر های تمام استیل به صورت کاملا مطمئن به سراسر کشور و یا کشور های همسایه و حاشیه ی خلیج فارس حمل می شود. به علاوه می توان آن را بسته بندی و سپس صادر کرد.

اسید سولفوریک در بسته بندی های متنوع در بازار وجود دارد که هر کس می‌تواند متناسب با نیازش آن را خریداری کند. اگر شما قصد خرید اسید سولفوریک با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید می توانید این محصول را به صورت عمده و فله ای خریداری کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شود.

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع مختلف

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع مختلفاز آنجا که اسید سولفوریک مورد نیاز صنایع بایستی غلظت های متفاوتی داشته باشد این ماده با غلظت های متنوع تولید و در صنایع مختلف به مصرف می‌رسد.

غلیظ ترین اسید سولفوریک تولید شده ۹۸ درصد می‌باشد که از جوشاندن گوگرد تری اکسید (SO3) بدست می‌آید.

  • اسید سولفوریک با غلظت ۸۰ درصد در تولید اسید گلوور به کار برده می‌شود

اسید سولفوریک با غلظت ۷۰ درصد در تولید کود های شیمیایی مصرف می‌شود.

اسید سولفوریک با غلظت های ۳۲ تا ۳۵ در تولید باتری های اسیدی به کار برده می‌شود.

اسید سولفوریک با غلظت ۱۰ درصد اسید سولفوریک رقیق محسوب می‌شود.

  • اسید سولفوریک در تولید ترکیبات شیمیایی پر کاربرد مثل نیتریک اسید، فسفریک اسید و هیدرو کلریک اسید استفاده می شود.
  • یکی از مهم ترین کاربرد های اسید سولفوریک جدا سازی ناخالصی های کانسنگ ها در استخراج کانی های مورد نظر است. این کار را هیدرو کلریک اسید بهتر از سولفوریک اسید انجام می دهد اما هیدرو کلریک اسید گران تر است و استفاده از سولفوریک اسید مقرون به صرفه تر است.
  • از آنجایی که ابرایشم طبیعی بسیار گران قیمت است به جای آن می توان از ابریشم مصنوعی استفاده کرد که از اسید سولفوریک به دست می‌آید.
  • در تولید باتری خودروها نیز از اسید سولفوریک رقیق استفاده می‌شود که از آن به عنوان مایع الکترولیز استفاده می‌شود.
  • کاربرد اسید سولفوریک کشاورزی در زمینه های مختلفی مثل برداشت سیب زمینی و باغ های پسته است به علاوه در تهیه کود های شیمیایی، ضد یخ ها و حشره کش ها کار برد دارد.
  • استفاده از سولفوریک اسید در ساخت داروهای شیمی درمانی جهت درمان مبتلایان به بیماری خطر ناک سرطان استفاده می‌شود‌.
  • استفاده از اسید سولفوریک در تولید مواد شوینده و مواد بهداشتی از دیگر کار برد های آن می‌شود. به علاوه در تولید تجهیزات نظامی و جنگی به کار برده می‌شود. همچنین در تولید تولیدات کاغذی مثل روزنامه کاربرد دارد.

خرید عمده اسید سولفوریک ضایعاتی با بهترین قیمت

اسید سولفوریک ضایعاتی رنگ تیره تری نسبت به سایر اسید سولفوریک ها دارد به علاوه غلظت و قیمت آن نیز با سایرین متفاوت است و از قیمت پایین تری برخوردار می باشد. برخی از کارخانه ها و شرکت های تولیدی اسید سولفوریک را مواد ضایعاتی تهیه می‌کنند. به طوری که روزانه چند تن اسید سولفوریک ضایعاتی تولید می‌کنند و آن را روانه بازار می کنند. عرضه کننده اسید سولفوریک ضایعاتی در خاورمیانه  کشور ایران می باشد  و با داشتن کارخانه های متعدد تولید این محصول  در نقاط مختلف کشور توانسته اند آن را به مقدار زیاد تولید کنند و نیاز های داخلی و خارجی این ماده پر ارزش را برطرف کند. این محلول در کشور مصرف بالایی دارد و بیشترین استفاده آن در جداسازی ناخالصی های سنگ روی می‌باشد. صادرات آن نیز یا به روش تانکری و یا بسته بندی بانجامه کشور های حاشیه ی خلیج فارس مثل عربستان و کشور های هم مرز ایران مثل عراق انجام می‌شود.

اسید سولفوریک با غلظت های مختلف به مقدار زیاد به فروش می رسد و بازار فروش آن از رونق خوبی برخوردار است. اکثر خریداران این محصول را به صورت عمده و فله ای خریداری می کنند تا از تخفیف خرید عمده بهره مند شوند و بتوانند این محلول بی رنگ و بی بو را با قیمت مناسب خریداری کنند.

قیمت اسید سولفوریک ضایعاتی را می‌توان در سایت های معتبر فروش این محلول کابردی مشاهده کرد و در صورت تمایل به خرید می توانید آن را به صورت فله ای سفارش داده تا هم هزینه رفت و آمد را حذف کنید و هم از تخفیف آن به خاطر فله ای بودن آن برخوردار شوید.

فروشنده اسید سولفوریک رقیق و غلیظ اصفهان

فروشنده اسید سولفوریک رقیق و غلیظ اصفهانهمان طور که می‌دانید اسید سولفوریک مصارف متعددی در صنعت کشاورزی، تولید کود های شیمیایی، حشره کش ها، ضد یخ، تصفیه نفت، پاک کننده ها، اسیدی کردن چاه های نفت، جداسازی ناخالصی ها کانسنگ ها، پارچه های ابرایشمی دستمال کاغذی و سایر محصولات کاغذی و …  دارد و در مصارف گوناگون آن نیاز با اسید فسفریک با غلظت های متفاوت داریم. بنابر این شرکت های تولید این محصول با ارزش اسید سولفوریک با درصد خلوص متنوع تولید و در اختیار شما قرار می‌دهد. بد نیست که بدانید اسید سولفوریک یک ماده ی بی رنگ و بی بو می‌باشد.

اسید سولفوریک غلیظ یک اسید ضعیف است و با بیشتر فلزات واکنش می‌دهد. این ماده تمایل بسیاری به آن دارد و در بعضی موارد مهم می‌تواند به عنوان خشک کننده استفاده شود. این محلول با ساکارز موجود در قند، پوست بدن انسان، گیاهان و سایر جانوران و سلولز واکنش می‌دهد

غلیظ ترین اسید سولفوریک اسید سولفوریک با درصد خلوص ۹۸ می‌باشد و رقیق سازی آن با اضافه کردن آب به آن انجام می‌شود. رقیق ترین اسید سولفوریکی که در صنایع و کشاورزی کار برده می‌شود  با غلظت ۱۰ درصد است.

اگر شما در کسب و کار خود به این ماده ارزشمند نیاز دارید و مایل به خرید اسید سولفوریک با کیفیت بالا هستید پیشنهاد ما به شما خرید آن به صورت فله ای است. چرا که در کاهش قیمت این محصول گران بها و با ارزش نقش دارد‌.

برای سفارش اسید سولفوریک غلیظ و یا رقیق اصفهان می‌توانید به وب سایت فروش این محصول مراجعه کرده و علاوه بر دیدن قیمت های ارائه شده توسط شرکت و مقایسه آن با قیمت های ارائه شده  توسط سایر شرکت ها می‌توانید آن را در مقدار و درصد خلوص دلخواه سفارش داده و هزینه های رفت و آمد را نیز حذف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *