آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید عمده اسید سولفوریک معدنی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک معدنی نوعی ماده ی بسیار پر کاربرد می باشد با فرمول شیمیایی H2SO4. این ماده دارای روانی بالایی است و به آسانی با مواد دیگر ترکیب می شود و محلول های اسیدی متفاوتی تولید می کند. این ماده با کاربرد های شگفت انگیز یه ماده اولیه بسیار مهم می باشد. خرید عمده اسید سولفوریک معدنی می تواند به کاهش هزینه های شما کمک کند. این ماده با فلزات به سرعت واکنش می دهد علاوه بر سرب و جیوه.

خرید عمده اسید سولفوریک معدنی

کاربرد اسید سولفوریک در اصلاح خاک قلیایی

کاربرد اسید سولفوریک در اصلاح خاک قلیایی ماده شیمیایی سولفوریک اسید کاربرد های بسیاری دارد که می توان به استفاده آن درتولید حشره کش ها و ضد یخ، تولید ماده های دارویی، استخراج فلزات در معادن، تولید ابریشم مصنوعی، تولید فیلم های عکاسی و دستمال کاغذی و مقوا اشاره کرد. این ماده برای کشاورزی و در گلخانه ها نیز استفاده ی بسیاری دارد.

این ماده به دلیل اینکه ماده ای ارزان می باشد روز ب روز افراد زیادی را ترغیب می کند تا برای استفاده گلخانه این ماده را تهیه کنند. کاربرد اسید سولفوریک در اصلاح خاک قلیایی به این صورت می باشد که کلسیم را در خاک جایگزین سدیم می کند.

مقادیری کلسیم با اضافه کردن سولفات کلسیم به خاک اضافه می شود که جایگزین سدیم موجود درخاک می شود. پس از این که خاک بهبود می یابد خاک را شست و شو می دهند . اسید سولفوریک کشاورزی برای تهیه کود ها استفاده می شود که از پرکاربرد ترین موارد استفاده اسید سولفوریک می باشد.

المان تأثیرگذار بر قیمت اسید سولفوریک معدنی

المان تأثیرگذار بر قیمت  اسید سولفوریک معدنی این ماده معدنی از گوگرد خروجی از دهانه آتش فشان تهیه می شود و همچنین این محصول در آزمایشگاه ها نیز تولید می شود. اسید سولفوریک آزمایشگاهی از فرایند مجاورت به دست می آید که این فرایند چند مرحله دارد. در مرحله نخست این فرآیند گوگرد در مجاورت اکسیژن قرار می گیرد و دی اکسید گوگرد به دست می آید. در مرحله بعدی با افزودن یک کاتالیزگر این دی اکسید گوگرد به SO3 تبدیل می شود. ماده بدست آمده را در مجاورت آب قرار می دهند که از واکنش آن با آب سولفوریک اسید به دست می آید.

این محلول بدست آمده طی واکنشی دیگر به پیروسولفوریک تبدیل می شود و با افزودن آب سولفوریک اسید تهیه می شود. خرید این ماده یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این ماده می باشد. اسید سولفوریک بسته بندی با قیمت های مختلف در بازار وجود دارد.

این ماده را می توان به صورت عمده نیز خریداری کرد که در قیمت تمام شده این محصول تآثیر می گذارد. المان تأثیرگذار بر قیمت اسید سولفوریک معدنی میزان خلوص این ماده در بسته بندی، نوع ارائه، کاربرد این ماده، و میزان حجم اسید می باشد. از المان های دیگری که در قیمت این محصول تاثیر گذار است هزینه حمل و نقل نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *