آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید مستقیم اسید سولفوریک صادراتی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک صادراتی یکی از بهترین انواع اسید سولفوریک هاست که کاربردهای فراوانی هم در زمینه کشاورزی و هم در زمینه های صنعتی دارد.

خرید مستقیم اسید سولفوریک در بسته بندی های متفاوتی امکان پذیر است که به صرفه ترین آنها خرید این محصول در اندازه ۲۰ لیتری است، زیرا با خرید در اندازه ۲۰ لیتری به نوعی قیمت هر لیتر از این محصول برای شما به صرفه تر خواهد بود.

خرید مستقیم اسید سولفوریک صادراتی

نکات مهم در انتخاب اسید سولفوریک صنعتی

نکات مهم در انتخاب اسید سولفوریک صنعتی اسید سولفوریک یکی از انواع اسیدهای معدنی است و اثر آن آتش فشان ها به دست می آید. این محصول هم در صنعت کشاورزی و هم در صنایع دیگر کاربردهای فراوانی دارد. برای مثال از این محصول در باغ‌های پسته برای بهتر شدن محصول و بارور شدن درخت ها استفاده می شود. در هنگام خرید اسید سولفوریک صنعتی باید به موارد زیر توجه کنید:

  • دلیل خرید: یکی از مواردی که در هنگام خرید این محصول باید در مورد آن با فروشنده مشورت کنید این است که به چه دلیلی می خواهید از این است که صنعتی استفاده کنید زیرا اسید سولفوریک های که در باغات استفاده می شوند، باید با اسید سولفوریک استفاده شده در سایر صنایع، متفاوت باشد.
  • میزان حلالیت: اسید سولفوریک خوب میزان حلالیت بالایی دارد و اگر آن را داخل آب بریزید به صورت کامل در آب حل میشود و حتی تکه ای از آن باقی نمی ماند.
  • غیر مشتعل: به طوری که اگر از انواع باکیفیتی باشد نباید به هیچ عنوان مشتعل شود. اگر روی محصول مقداری آتش قرار دهید آتش به هیچ عنوان وارد اسید سولفوریک خالص و ناب نمی شود و آن را نمی سوزاند.
  • غلظت اسید: یکی از نکاتی که در هنگام خرید اسید سولفوریک باید به آن توجه نمود این است که این محصول باید از غلظت مناسبی برخوردار باشد، هرچه اسید سولفوریک غلیظ تر باشد، با مقدار کمتری از این محصول می توانید کار خود را به انجام برسانید.

علاوه بر موارد بالا نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که اسید سولفوریک خوب و باکیفیت را تنها باید از جاهای مطمئن خریداری نمایید تا نسبت به کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.

فروش ویژه انواع اسید سولفوریک صادراتی

فروش ویژه انواع اسید سولفوریک صادراتی اسید سولفوریک های صادراتی معمولاً در بسته بندی های بزرگ به سایر کشورها ارسال می شوند، بنابراین در فروش اسید سولفوریک صادراتی به صورت ویژه بهتر است این محصول را در اندازه های ۲۰ لیتری خریداری نمایید و از آنجا که اسید سولفوریک یکی از محصولاتی است که به هیچ عنوان خراب نمی شود می‌توانید تا سالیان سال از آن استفاده کنید، به علاوه در فروش ویژه محصول علاوه بر اینکه قیمت تمام شده از سولفوریک برای شما پایین تر درمی‌آید، با خرید اندازه های بزرگتر از این اسید می توانید در هزینه های حمل و نقل نیز صرفه جویی نمایید.

سایت من یکی از پایانه های آنلاین برای فروش ویژه اسید سولفوریک است که با مراجعه به قسمت سفارش می توانید این محصول را در اندازه‌های مورد نیاز خود خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *