آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش عمده اسید سولفوریک با بهترین قیمت

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از پر کاربردترین مواد شیمیایی است که برای تهیه کود های شیمیایی از آن استفاده می شود. فروش عمده اسید سولفوریک با بهترین قیمت به همراه ارسال رایگان برای مشتریان در سراسر کشور مقدور می باشد.

فروش عمده اسید سولفوریک با بهترین قیمت

قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد در بازار داخلی

قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد در بازار داخلیاسید سولفوریک یکی از پر مصرف ترین مواد شیمیایی در سراسر جهان است که به سلطان مواد شیمایی شهرت دارد. از خواص این ماده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اسیدی
  • چگالی بالا
  • بی رنگ
  • قوی
  • حلال در آب
  • نقطه جوش بالا
  • ویسکوز

این ماده از قوی ترین اسید ها به شمار می رود که حین کار با آن باید تمام نکات ایمنی را رعایت نمود و از دستکش، لباس آزمایشگاهی، عینک و… استفاده کرد. این اسید از واکنش آب با سولفور تری اکسید به دست می آید.

برای آگاه شدن از به روز ترین لیست قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد در مدل ها و انواع مختلف در بازار داخلی، باید با کارشناسان فروش در این زمینه ارتباط برقرار کرد. مواد شیمیایی در مدل های مختلفی از نظر کاربرد وجود دارند. البته شیوه فروش نیز در این زمینه نقش مهمی ایفا می کند. مثلا اسید سولفوریک که یکی از محبوب ترین مواد مورد استفاده برای تمام افراد می باشد، به صورت کیلویی ارزان تر است.

برای اطلاع از آخرین و جدیدترین لیست قیمت فروش این محصول در بازار های ایران و جهان، یا کسب آگاهی در خصوص ویژگی و موارد کاربرد این محصولات و تولید کنندگان و سازندگان آن ها در دنیا، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به فروشنده آن مراجعه کنید. در مرکز فروش آنلاین می توانید به راحتی و در کمترین زمان به دریایی از اطلاعات در این باره دست یابید.

سهم اروپا از اسید سولفوریک ۹۸درصد ایرانی

ساختار مولکولی اسید سولفوریک به شرح زیر است:

  • 1 اتم گوگرد
  • 4 اتم اکسیژن
  • 2 اتم هیدروژن

این اسید هم در مقیاس آزمایشگاه تولید می شود و هم به صورت طبیعی از گاز های خارج شده از آتشفشان به دست می آید. این ماده شیمیایی در دسته مواد گرمازا قرار دارد و یک مرتبه ترکیب آن با آب کافی می باشد. این ماده خورنده است و در لیست مواد شیمیایی خطرناک قرار می گیرد.

فروش انواع اسید سولفوریک 98 درصد ایرانی در بازار های گوناگون خارجی به خصوص اروپا سهم بالایی را به خود اختصاص داده است. در واقع این مصرف کنندگان هستند که با دریافت این محصولات نقش ویژه ای را در این امر مهم داشته اند. این مواد شیمیایی به خاطر تقاضای بالای مصرف کنندگان در خارج از کشور وارد این حیطه شده اند.

پس گستردگی این کالاها در بازار از رنج افزونی برخوردار هستند و ایران در این دامنه توانسته که دست به صادرات فراوانی بزند. هم چنین باید اشاره کرد که کشورهای  فعال بسیاری هستند که کارخانجات داخلی ما حاضر شده تا طیف عظیم مواد شیمیایی به خصوص این ماده را برای آنها صادر کند.

در خاتمه امر می توان گفت که این صادرات توانسته به بازارهای اروپایی دست یابد. در واقع تولید کننده و مهندسان صنایع شیمیایی با کیفیت بالایی که در تولید این محصول به کار برده اند توجه این مشتریان را به خود جلب نموده اند.

نماینده فروش اسید سولفوریک در تهران

نماینده فروش اسید سولفوریک در تهراناسید سولفوریک کاربرد های فراوانی دارد که به تعدادی از آنها در زیر اشاره شده است:

  • تهیه کود شیمیایی فسفاته
  • استفاده در صنایع معدنی و فلزی
  • سنتز مواد شیمیایی
  • تصفیه روغن موتور
  • تولید باتری های خودرو و آب باتری
  • تصفیه آب

این موارد از مهم ترین مصارف اسید سولفوریک هستند و کاربردهای دیگری نیز وجود دارد. به جرات می توان گفت 60 درصد از اسید سولفوریک تولید شده صرف تولید و تهیه کود های شیمیایی می شود که در امور کشاورزی بسیار کاربرد دارند.

تهران دارنده نماینده فروش اسید سولفوریک رقیق در کشور می باشد. یکی از معیار های تقسیم بندی انواع مواد شیمیایی قیمت آن می باشد که به نوبه خود عاملی مهم محسوب می شود.
با جستجو در بازار می توان انواع اسید ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت را مشاهده نمود. تولید کنندگان این محصول با تولید ارقام ارزان قیمت، توان مالی اکثر مردم را برای خرید در نظر گرفته و به همین سبب به تولید مواد مناسب و نه چندان گران می پردازند.
خریداران ممکن است فروشگاه های کوچک باشند که با خرید عمده این محصول به کار عرضه آن می پردازندگروه دیگری از خریداران نیز افرادی هستند که به صورت جزئی اقدام به خرید می نمایند و تقاضا و نیاز آنها اساس خرید آنها محسوب می شودخریداران در هنگام مراجعه به این نمایندگی تنوع قیمت و کیفیت را مشاهده می کنند و بر اساس نیاز خود و مهمتر از آن بودجه مالی که برای این کار اختصاص داده اند به خرید انواع بسته بندی اسید سولفوریک می پردازند.

راهنمای خرید اسید سولفوریک کشاورزی

اسید سولفوریک کشاورزی که موجب تولید انواع کود شیمیایی می شود که نام آنها در زیر عنوان شده است:

  • کود اسید فسفریک
  • کود سولفات آمونیوم
  • کود سوپر فسفات نرمال (ساده)

این کود ها موجب فسفاته و آمونیاک دار شدن خاک کشاورزی می شوند که وجود آنها برای گیاهان ضروری است. اسید سولفوریک به صورت مستقیم نیز می تواند به عنوان یک کود عمل کند. کود های نام برده شده بخش بزرگی از کاربرد و مصرف اسید سولفوریک را به خود اختصاص می دهند که نشان از اهمیت بالای آن دارد.

اسید سولفوریک کشاورزی نیز مانند هر کالای دیگری با تنوع قیمت و کیفیت همراه است. اسید های درجه یک معیار هایی دارند که آنها را از دیگر انواع مشابه خود متمایز می سازندعرضه کنندگان این محصول کسانی هستند که با نمونه تولیدات داخلی یا برند های مختلف خارجی آن آشنایی دارند و می توانند اطلاعات لازم را در صورت نیاز به مشتریان ارائه نمایند.

عرضه کنندگان همچنین به شیوه های متنوعی به عرضه و خرید اسید سولفوریک کشاورزی می پردازند. برخی نیز عرضه اینترنتی را در کنار فروش حضوری در برنامه کاری خود دارند و در واقع فرصت فروش محصولات خود را به این طریق افزایش می دهند. با مراجعه به مرکز حراجی می توان از ارزان ترین اسید ها بهره برد و حتی به صورت عمده و با هزینه کمتر به تهیه آنها پرداخت.

شرکت و فروشگاه عمده فروشی مواد شیمیایی در بازار بزرگ کشور، انواع و اقسام گوناگون اسید سولفوریک داخلی و خارجی را در حجم وسیعی به مشتریان خود عرضه می کنند. مشتری می تواند محصول مورد نیاز خود را در هر اندازه و مقداری که می خواهد به صورت کیلویی یا فله ای خریداری کند.

 

در خرید کیلویی اسید ها قیمت های بسیار ارزان تری نسبت به انواع دیگر خرید ارائه می گردد. این روش مخصوص خرده فروشان و صاحبان فروشگاه های کوچک است که به حجم زیادی از کالا نیاز دارند. در این حالت میزان سود فروش به حداقل خواهد رسید و اجناس به قیمت تولیدی و درب کارخانه معامله می شوند.

 

عوامل موثر در قیمت اسید سولفوریک غلیظ

عوامل موثر در قیمت اسید سولفوریک غلیظاسید سولفوریک بعد از تهیه کود های شیمیایی در صنایع فلزی و معدنی بیشترین مصرف را دارد. این ماده با تمام فلزات به جز سرب و جیوه واکنش می دهد و هر چه دمای فلزات بالا برود سرعت واکنش پذیری آن بیشتر می شود.

در واقع از این ماده شیمیایی برای آماده سازی فلزات جهت رنگ و پوشش استفاده می شود. سنگ استخراج شده از معادن که دارای روی، سرب و مس است با استفاده از این اسید انجام می شود.

قیمت اسید سولفوریک غلیظ مانند بسیاری از دیگر مواد شیمایی به خاطر عوامل موثری در حال تغییر می باشد و ثبات ندارد. این عوامل می تواند شامل کیفیت، نوع کاربرد، میزان غلظت، نوع بسته بندی، نام برند و… شود.

برای خرید محصول ارزان در انواع مختلف و با قیمت های متنوع می توانید به فروشگاه آنلاین سری بزنید. در این فروشگاه تنوع بسیار بالایی از نظر کاربرد و برند پیش چشم شما قرار دارد که گاها انتخاب را برای شما سخت خواهد کرداگر در نظر دارید اسید کیلویی بخرید به دنبال فروشگاهی باشید که در طول سال به مناسبت های مختلف انواع مدل های خود را در حراج با قیمت های بسیار مناسبی ارائه می دهند.

قیمت این محصولات در زمان حراج بسیار پایین تر از قیمت بازار بوده به طوری که بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند در این زمان ها خرید خود را انجام دهند. افرادی که متقاضی و خریدار اسید ارزان قیمت هستند، باید برای تامین نیاز خود به سراغ شرکت پخش عمده این محصولات بروند.

فروش اسید سولفوریک ضایعاتی به صورت عمده

از دیگر صنایعی که از اسید سولفوریک به وفور استفاده می شود می توان موارد زیر را نام برد:

  1. صنعت چرم سازی جهت پاک کردن چربی از چرم
  2. صنعت آماده سازی، رنگ آمیزی و ریسندگی پشم حیوانات
  3. صنعت لاستیک سازی اتومبیل
  4. صنعت نساجی جهت تثبیت رنگ نخ و پارچه
  5. صنعت دام و طیور
  6. صنعت لوله فاضلاب و آب
  7. صنعت تولید کاغذ برای زدودن ناخالصی ها

این موارد تنها بخشی از کاربردهای اسید سولفوریک را نمایش می دهند؛ چرا که این ماده بسیاری از صنایع را درگیر کرده و علاوه بر مصرف آن به عنوان ماده اولیه در تولید محصولات، برای شستشو و زدودن چربی و روغن ها از ماشین آلات استفاده می شود.

فروش عمده اسید سولفوریک ضایعاتی توسط فروشگاه بزرگ به صورت غیر حضوری انجام می شود. این فروشگاه انواع مختلفی از اسید های تولید ایران را با کیفیت های مختلف و قیمت های مناسب به خریداران عرضه می کنند. 

خرید برند های خارجی هم در کنار اجناس ایرانی رونق خود را دارد و البته برخی مشتریان به دلیل کیفیت های بالای این محصولات ترجیح می دهند نمونه های داخلی را خریداری نمایند. آجیل هایی که تولید کنندگان داخلی آن را تولید می کنند بسیار با کیفیت بوده و قابل رقابت با نمونه های مشابه می باشداگر قصد خرید به صورت عمده و یا حتی جزئی این محصول را دارید بهتر است به فروشگاه اینترنتی سری بزنید. 

معتبرترین فروشگاه اینترنتی در کشور به صورت فعال در زمینه ارائه آخرین و به روزترین تولید اسید سولفوریک در برند های مختلف داخلی فعالیت می کند. این مرکز توانسته است در بازار رقابتی امروز به پشتوانه مدیران هوشمند خود و ارائه با کیفیت ترین محصولات و ارائه بالاترین تنوع در مدل ها و کاربرد های عرضه شده، مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کند.

خرید از این فروشگاه بسیار ساده است. کافیست اسید مورد نظرتان را انتخاب و با یک کلیک آن را سفارش دهیداین فروشگاه اینترنتی در طول سال و به مناسبت های مختلف و با ایجاد حراج های تابستانه یا زمستانه محصولات خود را زیر قیمت بازار به مشتریان عرضه می کند. اگر وقت کافی برای خرید حضوری ندارید و یا در بازار محصول دلخواهتان را پیدا نمی کنید بهتر است سری به این مرکز بزنید

 

انواع بسته بندی اسید سولفوریک موجود در بازار

انواع بسته بندی اسید سولفوریک موجود در بازاراسید سولفوریک با توجه به حساسیت بالایی که دارد معمولا در گالن ها و بشکه ها بسته بندی می شود از این جهت که اسید موجب خوردن این پکیج ها نمی شود. جالب است بدانید این ماده شیمیایی با وجود خطرناک بودن با مواد پلاستیکی واکنش نمی دهد و برای همین برای بسته بندی از آنها استفاده می کنند.

گالن ها باید کاملا دربسته باشند و از ورود هوا و دیگر گاز ها خودداری شود. اسید سولفوریک نباید به طور مستقیم در برابر نور خورشید قرار بگیرد و در محیط آزمایشگاهی بهتر است در جای تاریک از آن نگهداری شود.

فروش انواع بسته بندی اسید سولفوریک موجود در بازار از نمایندگی تعیین شده توسط کارخانه های متعددی در کشورمان انجام می شود. این نوع محصول به دلیل خواص خود و کیفیت بالایی که دارد و همچنین به این جهت که بسیار پر مصرف می باشد و بسیاری از تولیدی های صنایع از آن در تهیه محصولات متفاوت استفاده می کنند توسط فروشگاه رسمی به مشتری ها ارائه می گردد.

بازار فروش اسید سولفوریک به دلیل استفاده از این محصول در تهیه بسیاری از کالاها که طرفدار های زیادی دارند از رونق زیادی برخوردار است. مرکز فروش بر اساس سلیقه و علاقه مشتری های خود آن ها را برای فروش از تولیدی ها به فروشگاه خود منتقل می نماید. به این ترتیب مردم می توانند نوع مد نظرشان را برای خرید انتخاب کنند.

در شرکت پخش محصول مستقیما از کارخانه و به قیمت تولیدی به فروش می رسد و کمترین میزان سود و ارزش افزوده به نرخ آن اضافه می گردد. بنابراین خرید از این مرجع می تواند برای مصرف کننده صرفه اقتصادی خیلی زیادی داشته باشد.

مخصوصا وقتی سفارش در حجم بالا و به صورت عمده صورت گیرد تخفیف های قابل توجهی به او تعلق خواهد گرفت. ولی وقتی مشتری خرید خود را از فروشندگان خرده پا در بازار های سطح شهر انجام می دهد، باید چندین درصد سود که ممکن است حتی دو برابر نرخ اصلی آن هم باشد را بپردازدمرکز خرید اینترنتی مواد شیمیایی نیز به حراج محصولات خود در سراسر کشور می پردازد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *