آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

ارائه انواع اسید سولفوریک در اصفهان

فهرست مطالب

نوعی اسید معدنی که بسیار کاربرد دارد اسید سولفوریک است. قبلا آن را با نام جوهر گوگرد می شناختند؛ کاربرد های این محصول سبب شده است تا پخش انواع آن در بیشتر نقاط کشور انجام گیرد. ارائه اسید سولفوریک در اصفهان نیز صورت می گیرد. اسید سولفوریک اصفهان و سایر آن در بازار به صورت بسته بندی هم یافت می شود. ارائه و پخش اسید سولفوریک در اصفهان کمک شایانی به تولیدکنندگان صنایع شیمیایی این شهر کرده است.

ارائه انواع اسید سولفوریک در اصفهان

آب را با اسید سولفوریک تصفیه کنید

آب را با اسید سولفوریک تصفیه کنید همانطور که مستحضر هستید از طوری که در گذشته با نام جوهر گوگرد خوانده می‌شد. اسید سولفوریک اسید معدنی است که بسیار قوی می باشد و با درصد های مختلف در آب حل می‌شود. تولید کود های شیمیایی، استفاده در صنعت چرم سازی، تصفیه روغن موتور و تصفیه آب از انواع کاربرد های آن می باشند.

اسید سولفوریک نوعی دارد، که غلیظ می باشد و با نام اسید سولفوریک غلیظ خوانده می شود. اسید سولفوریک بسته بندی شده در میان فروشندگان این محصول پخش می شود. اسید سولفوریک اصفهان، در استان اصفهان توسط کارخانجات مربوطه تولید شده و در نهایت پخش می شود. اسید سولفوریک اصفهان مانند سایر آن از کاربردها ی زیادی برخوردار است.

اسید سولفوریک در تصفیه آب و پساب، در کنترل pH احیای رزین مبدل یونی جهت رسوب دهی یون ها و در نهایت تولید آب عاری از یون مورد استفاده قرار م ی گیرد. از اسید سولفوریک جهت افزایش pH آب تا ۶ و رسوب املاح آب استفاده می گردد .

پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و نیروگاه ها بزرگترین مراکز مصرف کننده آب بدون املاح هستند. لذا مصرف اسید سولفوریک آنها نیز قابل توجه است. پس بنابر این اسید سولفوریک یکی از کاربردی ترین و مهم ترین محصولات در صنعت می باشد.

توزیع عمده اسید سولفوریک اصفهان

توزیع عمده اسید سولفوریک اصفهان همانطور که ذکر شد؛ اسید سولفوریک اسید معدنی قوی می باشد که به شکل های گوناگون در بازار عرضه شده و پخش می شود. سپس توسط خریداران که اغلب آن ها کارخانه داران و تولید کنندگان محصولات شیمیایی و همچنین دیگر صنایع هستند؛ خریداری شده و به عنوان یکی از مواد پرمصرف، در تولید برخی محصولات شیمیایی نظیر کود شیمیایی، استفاده می شود.

اسید سولفوریک اصفهان نیز از جمله محصولاتی است که در بازار توزیع شده و خریداری می شود. توزیع عمده اسید سولفوریک اصفهان در بازار خرید فروش این نوع محصولات انجام می شود.

اسید سولفوریک بسته بندی شده اصفهان نیز در این بازار ها پخش و به فروش می رسد. اسید سولفوریک اصفهان، به دلیل کاربرد بسیاری که در صنایع گوناگون دارد از فروش خوبی بهره مند است. اسید سولفوریک غلیظ هم نوعی از این اسید می باشد که غلظت آن نسبت به سایر انواع دیگر اسید سولفوریک بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *