آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

توزیع کننده اسید سولفوریک لیتری

فهرست مطالب

برای خرید اسید سولفوریک لیتری در نظر داشته باشید که می خواهید این کالا را به صورت عمده بگیرید یا تکی. اینکه به صورت عمده بگیرید، قطع به یقین با قیمت ارزان تر می توانید برای خود خریداری کنید فروشنده، این کالا را با توجه به میزان و نوع اسید سولفوریکی  که سفارش خواهید داد، در قیمت های مختلف عرضه می کند.

توزیع کننده اسید سولفوریک لیتری

3 ویژگی مهم اسید سولفوریک رقیق باکیفیت

3 ویژگی مهم اسید سولفوریک رقیق باکیفیت اسید سولفوریک رقیق یک اسید قوی و یک الکترولیت خوب است. این محلول  بسیار یونیزه است که بسیاری از گرمای آزاد شده در رقت ناشی از هیدراتاسیون یون های هیدروژن است. اسید رقیق بیشترین خواص اسیدهای قوی رایج را دارد. اسید سولفوریک به صورت صنعتی و با واکنش آب با تری اکسید گوگرد تهیه می شود (به اکسید گوگرد مراجعه کنید)، که به نوبه خود توسط ترکیب شیمیایی دی اکسید گوگرد و اکسیژن یا توسط فرآیند تماس یا فرآیند محفظه ساخته می شود. اسید فلورانتیمونیک قوی ترین سوپراسید در جهان است. اسید فلورانتیمونیک مخلوطی از اسید هیدروفلوئوریک و پنتافلوراید آنتیموان است. سوپراسیدهای کربن قوی ترین اسیدهای انفرادی هستند. آب قرار داده شده در اسید سولفوریک بسیار خطرناک است، زیرا مقدار کمی آب را در مقدار غلیظ اسید سولفوریک یونیزه می کند و می جوشد و تشکیل غبار اسیدی می کند که در صورت استنشاق بسیار اسیدی است و مضر است. بیشترین کاربرد اسید سولفوریک در تولید کودها، به عنوان مثال  سوپرفسفات آهک و سولفات آمونیوم است. به طور گسترده ای در ساخت مواد شیمیایی  به عنوان مثال  در ساخت اسید کلریدریک، اسید نیتریک، نمک های سولفات، مواد شوینده مصنوعی، رنگ ها و رنگدانه ها، مواد منفجره و داروها استفاده می شود. این ماده برای تبخیر آب، حل شدن فلزات و افزودن فسفر به خاک استفاده می شود، همچنین به عنوان روغن ویتریول شناخته می شود که توسط کیمیاگر جابر بن حیان نامگذاری شد.

مرکز خرید اسید سولفوریک لیتری

مرکز خرید اسید سولفوریک لیتری فروش عمده اسید سولفوریک در بزرگترین مراکز فروش محصولات شیمیایی در کشور انجام می شود. در پایتخت کشورمان بازارهای متعددی وجود دارند که انواع مواد شیمیایی را به فروش می رسانند. از این بازارها می توان اسید سولفوریک در برندهای متفاوتی پیدا کرد و خریداری نمود. اسیدهای موجود در بازار کشورمان، بیشتر ایرانی و خارجی هستند که هر کدام شان دارای کیفیت ها و ویژگی های خاصی می باشند. اسید های سولفوریک انواع متفاوتی دارند و برای همین است که دارای قیمت های متنوعی می باشند. فروش عمده این محصول را عمدتاً نمایندگی ها انجام می دهند. نمایندگی ها معمولا با کارخانه های شیمیایی. قرارداد امضا نموده و تعهد نامه امضا می کنند. در صورتی که خرید به صورت جزیی دارید بهتر است محصول خود را از نمایندگی ها تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *