آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت روز اسید سولفوریک 98 درصد

فهرست مطالب

اسید سولفوریک 98 درصد پرمصرف ترین ماده شیمیایی در جهان است و فروش آن در سراسر جهان بسیار زیاد است. به حدی که در برخی موارد از حاشیه تولید آنها به عنوان روشی برای سنجش درجه صنعتی شدن کشورها استفاده می شود. این ماده توسط مجموعه ما تولید و عرضه می گردد. جهت اطلاع از قیمت روز این ماده با ما همراه باشید.

نشانه های باکیفیت بودن اسید سولفوریک خالص

نشانه های باکیفیت بودن اسید سولفوریک خالص

اسید سولفوریک در حالت خالص قابل اشتعال نیست. اسید سولفوریک نیاز به مراقبت و نگهداری دارد ، زیرا تماس آن با پوست ، غشاهای مخاطی (از طریق استنشاق یا بلعیدن) یا با سایر قسمت های بدن ، بسته به غلظت اسید. اما در تماس با فلزات هیدروژن تولید می کند ، همان است. از تماس با آب باید خودداری شود ، زیرا یک واکنش بسیار گرمازا ایجاد می شود که می تواند منجر به آتش سوزی یا پاشیدن اسید شود. اسید سولفوریک خالص یک مایع روغنی شفاف ، بی رنگ تا قهوه ای تیره ، بی بو و متراکم است. نمی سوزد اما می تواند در دمای بالا تجزیه شود و گازهای سمی مانند اکسیدهای گوگرد ایجاد کند.
تماس اسید سولفوریک با مواد قابل احتراق می تواند باعث آتش سوزی شود. بسیار واکنش پذیر در نظر گرفته می شود. تماس با بسیاری از مواد شیمیایی آلی و غیرآلی می تواند باعث آتش سوزی یا انفجار شود و در تماس با فلزات گاز هیدروژن قابل اشتعال آزاد می شود. همچنین با آب به شدت واکنش پذیر می شود. اسید سولفوریک بسیار سمی است. در صورت استنشاق یا بلعیدن ممکن است کشنده باشد و برای چشم ، پوست و مجاری تنفسی ایجاد خستگی کند. این می تواند باعث کوری و ایجاد زخم دائمی شود. همچنین باعث آسیب ریه می شود و این تأثیرات می تواند به تأخیر بیفتد. اسپری های قوی اسید معدنی حاوی اسید سولفوریک هستند.

کاربرد اصلی در ساخت کودهای سولفات آمونیوم و فسفات است. موارد مهم دیگر شامل تولید الیاف ریون و سایر الیاف نساجی ، رنگدانه های معدنی ، مواد منفجره نیترات ، الکل ها ، پلاستیک ها ، رنگ ها ، داروها ، شوینده های مصنوعی ، لاستیک طبیعی و مصنوعی ، کاغذ و تفاله ، سلولز و کاتالیزورها است. همچنین برای تولید اسیدهای هیدروفلوئوریک و هیدروکلریک ، سولفات آلومینیوم و مس و مواد شیمیایی کروم استفاده می شود. این در تصفیه روغن ، ترشی آهن ، فولاد و سایر فلزات ، به عنوان یک ماده شستشوی مواد معدنی ، در حمام های آبکاری ، به عنوان یک کاتالیزور آلکیلاسیون ، به عنوان یک جز از باتری های سرب و به عنوان یک واکنش آزمایشگاهی استفاده می شود.

خرید عمده اسید سولفوریک 98 درصد

خرید عمده اسید سولفوریک 98 درصد

اسید سولفوریک در غلظت های مختلف از جمله درجه فنی (93-78٪) و سایر گریدها (96 ، 98-99 و 100٪) توسط مجموعه ما به فروش می رسد. در موارد ناخالص، ناخالصی ها شامل فلزاتی مانند آهن، مس، روی، آرسنیک، سرب، جیوه و سلنیوم، اسید سولفور (به عنوان SO2)، نیترات ها و کلریدها هستند. جهت خرید اسید سولفوریک در انواع درصد خلوص به صورت عمده با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *