آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشگاه انواع اسید سولفوریک باکیفیت

فهرست مطالب

فروشگاه انواع اسید سولفوریک باکیفیت این ترکیب را به مشتریان خود عرضه می دهد. سولفوریک اسید که در زمان های قدیم جوهر گوگرد خوانده می شد. این اسید یک ترکیب معدنی می باشد. عناصر تشکیل دهنده اسید سولفوریک شامل گوگرد، اکسیژن و هیدروژن می باشد. این اسید یک ماده بی رنگ است میزان گرانروی اسید سولفوریک زیاد می باشد. ماده معدنی مربوطه بدون بو است. این اسید با فرایند ها مختلفی تولید می شود. از این اسید در صنایع شیمیایی در سطح کلان استفاده به عمل می آید.

فروشگاه انواع اسید سولفوریک باکیفیت

کارخانه تولید اسید سولفوریک درجه یک

کارخانه تولید اسید سولفوریک درجه یک کارخانه تولید اسید سولفوریک درجه یک این ماده را به صورت عمده فرآوری کرده و روانه بازار فروش خود می کند. همان طور که گفته شد اسید سولفوریک یکی از مواد شیمیایی مهم در سطح جهان بوده است به گونه ای که برای تولید بسیاری از مواد شیمایی و کود های کشاورزی هم از آن استفاده به عمل می آید.

کارخانه های تولیدی برای این که مشتری به راحتی اسید را به دست آورد سایت فروش کارخانه را طراحی کرده است تا مصرف کننده در صورت مایل بودن اسید را به راحتی سفارش داده و از آن استفاده کند.

این اسید برای اولین بار توسط دانشمند ایرانی کشف شد. میزان پیشرفت کشور های توسعه یافته را بر اساس سرانه مصرف اسید سولفوریک در نظر می گیرند یعنی هر چه قدر میزان استفاده از این اسید بیشتر بوده باشد یعنی کشور در شرایط بهتری قرار دارد.

مولکول های اسید سولفوریک دارای گشتاور قطبی است. این ماده دارای پیوند هیدروژنی می باشد. پس نقطه جوش آن نیز بالا می باشد. این اسید به خوبی در آب حل می شود. و به حالت مایع و جامد نیز در بازار فروش موجود است.

انجام دادن واکنش اسید سولفوریک با آب گرماده می باشد. اسید مربوطه جر مواد شیمیایی صنعتی نیز به حساب می آید

مرکز توزیع اسید سولفوریک باکیفیت

مرکز توزیع اسید سولفوریک باکیفیت مرکز توزیع اسید سولفوریک با کیفیت این اسید را به صورت عمده به فروش می رساند. در این روش اسید با هزینه مقرون به صرفه تهیه می شود.

روش دیگر برای به دست آوردن اسید سفارش مستقیم می باشد که در این صورت نیز اسید به قیمت کارخانه به دست مصرف کننده خود می رسد. یکی دیگر از راه های ارزان خریدن اسید سولفوریک سفارش بدون واسطه می باشد.

اسید سولفوریک اصل در انواع بسته بندی ها به مصرف کننده خود عرضه می شود. این اسید را در بشکه های چند لیتری هم می توان سفارش داد.

اسید سولفوریک صنعتی یکی دیگر از اسید های شیمیایی در سطح بازار می باشد که این اسید را هم می توان به صورت کلی سفارش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *