آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش مستقیم اسید سولفوریک خوراکی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک خوراکی جزو محصولات شیمیایی پرمصرف است که فروش مستقیم آن مورد توجه اکثر واحد های تولیدی قرار می ‌گیرد زیرا در بستر فروش مستقیم و اینترنتی از ایجاد قیمت کاذب ناشی از واسطه گری ها جلوگیری می شود و این محصولات در نهایت با قیمت های ارزان تری در اختیار متقاضیان قرار می‌ گیرند.

فروش مستقیم اسید سولفوریک خوراکی

آشنایی با اسید سولفوریک خوراکی

آشنایی با اسید سولفوریک خوراکی اسید سولفوریک جزو پرکاربرد ترین و مهم ترین مواد شیمیایی موجود در جهان است که به عنوان یک اسید معدنی و بسیار قوی با نام های تجاری مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

این محصول صورت طبیعی در گاز های خارج شده از آتشفشان نیز وجود دارد که از ساختار شیمیایی بی ‌نظیری برخوردار می‌ باشد. ساختار شیمیایی این اسید به نوعی است که دارای یک اتم گوگرد، چهار اتم اکسیژن و دو اتم هیدروژن است. مشخصات ظاهری اسید سولفوریک به میزان خالص بودن آن بستگی دارد و در درجه خلوص های مختلف،شکل آن متغیر است و معمولاً این محصول به صورت بی رنگ، قهوه ای تیره، روغنی، متراکم، بی بو و خورنده معرفی می ‌شود.

اسید سولفوریک غلیظ و خالص دارای کاربرد های بسیار زیاد در صنایع مختلف است. یکی از مهم ترین کاربرد های اسید سولفوریک خوراکی در تولید دارو های شیمی درمانی دیده می شود. این محصول در ساخت و تولید دارو های شیمیایی به‌صورت کاملاً خالص مورد استفاده قرار می ‌گیرد و در این محصولات به عنوان یک خشک کننده قوی به حساب می آید.

عرضه کنندگان اسید سولفوریک خوراکی

عرضه کنندگان اسید سولفوریک خوراکی عرضه کنندگان اسید سولفوریک خالص خوراکی این محصولات را در بسته بندی های منحصر به فردی ارائه می ‌دهند تا تمامی واحد های مصرفی بتوانند از این محصولات با بالاترین کیفیت استفاده نمایند.

معمولاً عرضه کنندگان اسید سولفوریک خوراکی این محصولات را در بسته بندی های زیر به بازار ارائه می ‌دهند:

  • گالن های ۲۰ لیتری
  • بشکه های ۲۲۰ لیتری
  • مخزن ۱۰۰۰ لیتری
  • گالن های دو و نیم لیتری
  • فروش به صورت فله ای در مخازن بسیار بزرگ

هر یک از واحد های مصرفی انواع اسید سولفوریک خالص و خوراکی بر مبنای میزان نیاز خود می توانند از بسته بندی های منحصر به فرد این محصولات استفاده کرده و آنها را به صورت مستقیم سفارش دهند.

عرضه‌ کنندگان اسید سولفوریک با توجه به رعایت حقوق مشتریان از روش های فروش مستقیم و اینترنتی استفاده می نمایند تا بتوانند با حذف واسطه ها قیمت های مناسبی برای فروش این محصولات در نظر بگیرند.

از آن جایی که مصرف اسید سولفوریک در صنایع مختلف بسیار زیاد است، عرضه این محصول با قیمت های مناسب تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی دیگر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *