آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت روز اسید سولفوریک صنعتی ارومیه

فهرست مطالب

اسید سولفوریک امروزه یک ترکیب شیمیایی اساسی در جهان است. در مقادیر بسیار زیاد و با حضور چشمگیر تولید شده، به عنوان شاخص توسعه صنعتی کشورها فرض می شود. این یک اسید با کیفیت های خارق العاده است و دارای یک امکان عالی برای واکنش با بسیاری از عناصر دیگر است. به دنبال خرید این ماده در ارومیه هستید؟ جهت کسب اطلاع از قیمت اسید سولفوریک ارومیه با ما تماس بگیرید.

قیمت روز اسید سولفوریک صنعتی ارومیه

کاربردهای ویژه اسید سولفوریک صنعتی

کاربردهای ویژه اسید سولفوریک صنعتی اسید سولفوریک یک ماده چربی ، شفاف ، محلول در آب است ، اما بسیار خورنده فلزات و بافت های آلی است. خاصیت خشک کنندگی آن (از بین بردن آب) به طور گسترده ای در صنعت کاغذ ، شکر و چوب استفاده می شود. از بین تمام مواد شیمیایی ، این اسید به دلیل شرکت در بسیاری از فرآیندها یکی از مهمترین آنها است. در بیشتر این موارد ، اسید سولفوریک به عنوان کاتالیزور به طور غیرمستقیم مداخله می کند.

در صنعت نفت و پتروشیمی

یکی دیگر از کاربردهای قابل توجه آن در صنعت نفت است که از آن برای تصفیه هیدروکربن استفاده می شود. این ماده همچنین به طور مکرر در احیای میادین نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع شیمیایی نفت ، از این ماده در تصفیه ، الكیلاسیون و تصفیه مشتقات نفت خام استفاده می شود. از طرف دیگر ، در تولید رنگدانه های رنگ آمیزی مصنوعی و ساخت مواد شوینده و پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد. فعالیت مرتبط دیگر در زمینه تولید بسیاری از مواد منفجره مدرن است. در صنایع شیمیایی ، از اسید سولفوریک برای تولید رنگدانه های دی اکسید تیتانیوم و اسید کلریدریک استفاده می شود.

فرآوری فلز و چوب

از اسید سولفوریک برای تصفیه و خالص سازی (شستشو) فلزاتی مانند فولاد ، مس ، اورانیوم و غیره استفاده می شود. در فرآیندهای از بین بردن زنگ زدگی (ترشی) از فولاد به مقدار زیاد استفاده می شود. به همین ترتیب ، برای فرمول دادن به اصطلاح حمام های الکترولیتی ، لازم در تصفیه فلزات غیر آهنی ، استفاده می شود. به دلیل خاصیت رطوبت زنی ، برخی از فرایندها در فعالیت های صنعت چوب و کاغذ نیاز به استفاده از اسید سولفوریک دارند. همین امر در برخی از فعالیت های نساجی ، تولید الیاف شیمیایی و در درمان پوست و پوست اتفاق می افتد.

سایر کاربردهای اسید سولفوریک

یک محصول معمول که بیشتر به مصرف کننده نهایی توجه دارد ، باتری ها (یا باتری ها) است که توسط اتومبیل ها استفاده می شود. این ظروف حاوی اسید سولفوریک هستند ، اگرچه در مقادیر کم ، که با واکنش با سرب موجود در آنها ، برق تولید می کند. این انرژی همان چیزی است که به مجموعه کاملی از اجزای الکتریکی خودرو حیات می بخشد. این کاربرد نشان دهنده حداقل بخشی از کل مصرف اسید سولفوریک است.

عرضه ارزان قیمت اسید سولفوریک ارومیه

عرضه ارزان قیمت اسید سولفوریک ارومیه مرکز عرضه اسید سولفوریک ارومیه با فرمولاسیون عالی و درصد خلوص های مناسب این افتخار را دارد را تا محصولی راهبردی در اختیار عزیزان قرار می دهد. قیمت اسید سولفوریک این مرکز مناسب ترین قیمت موجود در بازار است که فرصت استثنایی را برای شما به ارمغان می آورد که بهترین را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید فرصت را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *