آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

توزیع کننده اسید سولفوریک بی رنگ

فهرست مطالب

اسید سولفوریک بی رنگ یک ماده شیمیایی بسیار خطرناک است که باید با احتیاط کنترل شود. از آنجا که این ماده شیمیایی بسیار خطرناکی است، مصارف خانگی آن اندک است. با این حال، این ماده یک عنصر مهم در تولید برخی از محصولات معمول کشاورزی است. به دنبال خرید اسید سولفوریک بی رنگ هستید؟ ما توزیع کننده برتر این ماده ایم.

توزیع کننده اسید سولفوریک بی رنگ

آنچه باید از اسید سولفوریک کشاورزی بدانید

آنچه باید از اسید سولفوریک کشاورزی بدانید

کود دهی به باغها اگر اسید سولفوریک کشاورزی نبود دشوارتر خواهد بود. گیاهان برای رشد به سه ماده غذایی اصلی نیاز دارند: نیتروژن ، فسفر و پتاسیم. بسیاری از صاحبان خانه از انواع کودها در حیاط و باغ های خود استفاده می کنند. کودهای فسفات معدنی به طور کلی با اسید سولفوریک ساخته می شوند. وقتی اسید سولفوریک با سنگ فسفات ترکیب می شود ، یک واکنش شیمیایی اسید فسفریک تولید می کند. این اسید به روشی ایمن برای کنترل تبدیل می شود و به راحتی قابل تجزیه و جذب گیاهان است. سولفات آمونیوم یکی دیگر از کودهای خانگی است که با اسید سولفوریک ایجاد می شود.

فرآوری فلز
این در تصفیه فلزات ، برای از بین بردن ناخالصی ها ، زنگ زدگی یا مقیاس از سطح ، مانند تولید فولاد ، استفاده می شود. امروزه استفاده از اسید سولفوریک برای این منظور تا حدودی کاهش یافته است ، زیرا این صنعت در حال حاضر از استفاده از اسید کلریدریک طرفداری می کند. گرچه اسید کلریدریک گرانتر از اسید سولفوریک است ، اما سریعتر نتیجه می دهد و از بین رفتن فلز پایه را در طی مراحل ترشی به حداقل می رساند.
ساخت دارو
از داروهای شیمی درمانی برای درمان انواع مختلف سرطان استفاده می شود. سلولهای سرطانی نسبت به سلولهای طبیعی نسبت به آسیب DNA حساسیت بیشتری دارند ، بنابراین در درمان شیمی درمانی سلولهای سرطانی با آسیب رساندن به DNA آنها از بین می روند. این فرآیند به عنوان آلکیلاسیون DNA شناخته می شود و از نوعی دارو معروف به عوامل ضد نئوپلاستیک آلکیله کننده استفاده می شود. در فرآیند تولید چنین داروهایی از اسید سولفوریک استفاده می شود.

برخی از انواع پاک کننده های تخلیه بر پایه اسید سولفوریک هستند. این پاک کننده ها که به درهای بازکننده اسید سولفوریک معروف هستند ، می توانند باعث سوختگی جدی در هر کسی شود که از آنها به طور نامناسب استفاده می کند یا در معرض نشت قرار می گیرد. برای دهه ها بحث هایی در مورد اینکه آیا این پاک کننده های تخلیه فقط باید توسط متخصصان استفاده شود وجود دارد. در بعضی مناطق ، از این نوع دستگاه های پاک کننده تخلیه به عنوان سلاحی بداهه استفاده می شود که به صورت فرد دیگری پرتاب می شود تا باعث سوختگی شدید و تغییر شکل دائمی شود.

راه های خرید اسید سولفوریک بی رنگ

راه های خرید اسید سولفوریک بی رنگ مجموعه ما جهت رفاه حال مشتریان گرامی دو روش و راه خرید برای خرید انواع اسید سولفوریک به خصوص اسید سولفوریک بی رنگ تدارک دیده است. روش اول حضوری است که نیازمند صرف زمان زیادی می باشد. روش دوم غیر حضوری است که با آن در کوتاه ترین زمان مقرون به صرفه ترین خرید را تجربه می کنید. جهت خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *