آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

توزیع کنندگان اسید سولفوریک در تبریز

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یا جوهر گوگرد محلولی است که کاربرد زیادی در صنعت به خصوص صنعتی شیمی دارد، این اسید معدنی از ترکیب اکسیژن، هیدروژن و گورد طی واکنش های مختلفی تولید می شود، اسید سولفوریک در کشور ما نیز همانند اکثر نقاط دنیا به شکل گشترده در حجم بالا تولید می شود؛ تبریز جز استان هایی از کشورمان است که دارای تعدادی پتروشیمی است که این محصول پرکاربرد را تولید می کنند، اسید سولفوریک تبریز یکی از بهترین انواع این محصول است که در کشور تولید می شود.

توزیع کنندگان اسید سولفوریک در تبریز

همه چیز درباره اسید سولفوریک

همه چیز درباره اسید سولفوریک اسید سولفوریک محلولی اسیدی معدنی است که بیشترین تولید را در بین محلول های شیمیایی دارد، سرانه تولید این محصول به قدری است که سرانه تولید و مصرف را به ازای هر شخص بیان می کنند.

این محلول مایعی است بی رنگ، بی بو و شفاف که به سرعت با آب ترکیب شده و واکنش می دهد، واکنش این محصول با آب بسیار گرمازا است.

سال قبل حدود صد و هشتاد میلیون تن از این محلول در دنیا تولید شد، بخش زیادی از این محصول در صنعت استخراج نفت، استخراج روی، مس، تولید کود شیمیایی و … به کار می رود.

علاوه بر این از این محصول در تولید انواع مواد شیمیایی دیگر همچون رنگ استفاده می شود.

این محلول دارای نقطه جوش بالایی است، سولفوریک اسید در دمای ۲۹۰ درجه سانتی گراد به جوش می آید، همچنین این محصول اگر به شکل جامد در محیط قرار بگیرد در دمای ۱۰ درجه سانتی گراد ذوب می شود.

بیشترین کاربرد اسید سولفوریک در تولید کودهای شیمیایی می باشد، در کشورمان نیز بیشترین کاربرد آن تولید کود شیمیایی است.

تاریخچه تولید این محصول به ایران بر می گردد، اولین بار جابربن حیان توانست با ترکیب چند محلول شیمیایی اسید سولفوریک را تولید کند.

از دیگر کاربرد های این محصول می توان به کاربرد در فرآوری سنگ ها، تصفیه فاضلاب ها و … استفاده کرد، این محصول پرکاربردترین محصول شیمیایی است که تولید می شور.

مرکز عرضه اسید سولفوریک تبریز

مرکز عرضه اسید سولفوریک تبریز تبریز بهترین نوع اسید سولفوریک را در پتروشیمی های خود تولید می کند، در این شهر اسید سولفوریک خالص ۹۸ درصد تولید و به فروش می رسد.

اسید سولفوریک 98% دارای کمترین ناخالصی است، این محصول در کیفیت بالا و با استفاده از بهترین مواد اولیه و واکنش های شیمیایی عالی تولید شده است.

مرکز عرضه اسید سولفوریک تبریز انواع اسید سولفوریک گالنی و غیر گالنی، در حجم های مختلف را در اختیار صنایع مختلف قرار می دهد.

شما مشتریان عزیز می توانید به هر مقدار از این محلول پرکاربرد که نیاز دارید را از طریق وب سایت اسید ساز سفارش دهید و آن را به شکل جزئی یا عمده تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *