آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک ۲۰ لیتری با قیمت مناسب

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یک اسید معدنی است که از عناصر گوگرد، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده و دارای فرمول مولکولی H2SO4 است. این یک مایع بی رنگ، بی بو و چسبناک است که در آب محلول است و در واکنش هایی که بسیار گرمازا است سنتز می شود. فروش اسید سولفوریک ۲۰لیتری پر فروش ترین نوع بسته بندی است.

فروش اسید سولفوریک ۲۰ لیتری با قیمت مناسب

خرید و فروش اسید سولفوریک به قیمت عمده

خرید و فروش اسید سولفوریک به قیمت عمده خوردگی آن را می توان به ماهیت اسیدی قوی آن نسبت داد و اگر در غلظت بالایی قرار داشته باشد، از خاصیت دهیدراته کننده و اکسید کننده آن است. همچنین از نظر ریزگردی، بخار آب را از هوا به راحتی جذب می کند. پس از تماس، اسید سولفوریک می تواند باعث سوختگی شدید شیمیایی و حتی سوختگی حرارتی ثانویه شود. حتی در غلظت های پایین بسیار خطرناک است.

اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی بسیار مهم است و تولید اسید سولفوریک یک کشور شاخص خوبی برای استحکام صنعتی آن است.  این ماده با روشهای مختلفی مانند فرآیند تماس، فرآیند اسید سولفوریک مرطوب، فرآیند محفظه سرب و برخی روش های دیگر تولید می شود.

اسید سولفوریک همچنین یک ماده اصلی در صنایع شیمیایی است. این ماده بیشتر در تولید کود کاربرد دارد، اما در فرآوری مواد معدنی، پالایش روغن، فرآوری فاضلاب و سنتز شیمیایی نیز بسیار مهم است. این طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی انتهایی از جمله در پاک کننده های اسیدی اسیدی خانگی، به عنوان الکترولیت موجود در باتری های اسید سرب، در آب زدایی یک ترکیب و در مواد پاک کننده مختلف دارد.

بنابراین ساخت اسید سولفوریک و خرید و فروش این محصول درآمد زایی بسیاری دارد و حتی در صورت با کیفیت بودن می توان آن را صادر کرد.

پخش عمده اسید سولفوریک در بازار بین المللی

اگرچه تقریباً 100٪ محلول اسید سولفوریک ساخته می شود، اما از بین رفتن SO3 در نقطه جوش، غلظت 98.3٪ را به اسید می دهد. در درجه 98.3 اسید سولفوریک از نظر ذخیره سازی پایدارتر است و شکل معمول آن چیزی است که به عنوان “اسید سولفوریک غلیظ” توصیف می شود. غلظت های دیگر برای اهداف مختلف استفاده می شود.

اسید سولفوریک خالص یک مایع شفاف چسبناک است، مانند روغن و نام قدیمی اسید (“روغن vitriol”) است.

اسید سولفوریک تجاری در چندین درجه خلوص مختلف به فروش می رسد. H2SO4 غالباً رنگی است، اما برای تهیه کود مناسب است. درجه های خالص، مانند درجه داروسازی ایالات متحده (USP)، برای ساختن داروها و مواد رنگی استفاده می شود.

اسید سولفوریک خالص به دلیل تمایل زیاد به آب، به طور طبیعی در کره زمین به شکل بی آب دیده نمی شود. اسید سولفوریک رقیق یکی از ترکیبات باران اسیدی است که با اکسیداسیون اتمسفر دی اکسید گوگرد در حضور آب، یعنی اکسیداسیون اسید گوگرد تشکیل می شود. دی اکسید گوگرد اصلی فرآورده تولید شده در هنگام سوختن سوختهای حاوی گوگرد مانند زغال سنگ یا روغن است.

اسید سولفوریک به طور طبیعی با اکسیداسیون مواد معدنی سولفید مانند سولفید آهن تشکیل می شود. آب حاصل می تواند بسیار اسیدی باشد و به آن زهکشی معدن اسید (AMD) یا زهکشی سنگ اسیدی (ARD) گفته می شود. این آب اسیدی قادر به حل کردن فلزات موجود در سنگ معدن سولفید است، که منجر به جریانهای سمی با رنگ روشن می شود. اکسیداسیون پیریت (سولفید آهن) توسط اکسیژن مولکولی آهن (II) یا Fe2 + را تولید می کند.

پخش عمده اسید سولفوریک در بازار بین المللی توسط کارخانه های تولیدی با درصد های 20 تا 80 درصد انجام می شود. خرید اسید سولفوریک را هر کسی بسته به نوع مصرف آن، با درصد های خلوص متفاوتی تهیه می کنند.

سفارش اسید سولفوریک به قیمت تولید

سفارش اسید سولفوریک به قیمت تولید اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی بسیار مهم و در واقع، تولید اسید سولفوریک یک کشور شاخص خوبی برای استحکام صنعتی آن است. تولید جهانی در سال 2004 حدود صد و هشتاد میلیون تن بود که توزیع جغرافیایی آن به صورت زیر است:

آسیا 35٪ ، آمریکای شمالی (از جمله مکزیک) 24٪ ، آفریقا 11٪ ، اروپای غربی 10٪ ، اروپای شرقی و روسیه 10٪ ، استرالیا و اقیانوسیه 7٪ ، آمریکای جنوبی 7٪.

بیشتر این مقدار (٪ 60٪) برای کودها، به ویژه سوپر فسفاتها، آمونیوم فسفات و سولفاتهای آمونیوم مصرف می شود. حدود 20٪ در صنایع شیمیایی برای تولید مواد شوینده، رزین های مصنوعی، مواد رنگ کننده، داروسازی، کاتالیزورهای نفتی، حشره کشها و ضد یخ ها و همچنین در فرآیندهای مختلفی از قبیل اسیدی سازی چربی روغن، کاهش آلومینیوم، اندازه کاغذ، تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. حدود 6٪ موارد استفاده مربوط به رنگدانه ها است و شامل رنگ، مینا، چاپ جوهر، پارچه های روکش دار و کاغذ است و بقیه در تعداد زیادی کاربرد مانند تولید مواد منفجره، سلفون، استات و منسوجات ویسکوز، روان کننده، غیر فلزات آهنی و باتری.

شرکت های فعال در زمینه فروش اسید سولفوریک و مواد شیمیایی، سایت خرید اسید سولفوریک و مواد شیمیایی دیگر را دارند. می توانید برای مطلع شدن از قیمت، سری به سایت این شرکت ها بزنید. لازم به ذکر است که خرید و فروش این محصول در صورت عدم داشتن مجوز غیر قانونی است.

کارخانجات تولید اسید سولفوریک در ایران

تولید صنعتی مواد شیمیایی همچون اسید سولفوریک، برای تولید اسید فسفریک است که برای تولید کودهای فسفات مورد مصرف قرار می گیرد. در این روش از سنگ فسفات استفاده می شود و سالانه بیش از 100 میلیون تن فرآوری می شود. این ماده اولیه به عنوان فلوروپاتیت استفاده می شود، اگرچه ترکیب دقیق آن ممکن است متفاوت باشد. این با 93٪ اسید سولفوریک برای تولید سولفات کلسیم، هیدروژن فلوراید (HF) و اسید فسفریک ترکیب می شود. HF به عنوان اسید هیدروفلوئوریک برداشته می شود.

سولفات آمونیوم، کود مهم نیتروژن، معمولاً به عنوان تأمین کننده کارخانه های ساخت آهن و فولاد تولید می شود. واکنش آمونیاک تولید شده در تجزیه حرارتی ذغال سنگ با اسید سولفوریک زباله باعث می شود که آمونیاک به عنوان نمک (اغلب قهوه ای به دلیل آلودگی آهن) تبلور شود و در صنعت مواد شیمیایی فروخته شود.

یکی دیگر از کاربردهای مهم اسید سولفوریک برای تولید سولفات آلومینیوم است که به سازنده کاغذ نیز معروف است. این می تواند با مقادیر کمی صابون روی الیاف خمیر کاغذ واکنش نشان دهد و کربوکسیلات های آلومینیومی ژلاتینی داشته باشد، که به انعقاد الیاف پالپ به یک سطح کاغذ سخت کمک می کند. همچنین از آن برای ساخت هیدروکسید آلومینیوم استفاده می شود، که در تصفیه خانه ها برای تصفیه ناخالصی ها و همچنین برای بهبود طعم آب، مورد استفاده است. سولفات آلومینیوم با واکنش بوکسیت با اسید سولفوریک ساخته می شود.

اسید سولفوریک همچنین در ساخت محلولهای رنگزا مهم است.

این اسید در صنعت آهن و فولاد در مقادیر زیادی مورد استفاده قرار می گیرد تا اکسیداسیون، زنگ زدگی و پوسته پوسته شدن از ورق نورد و شمش قبل از فروش به صنعت خودرو و لوازم خانگی بزرگ برطرف شود. گیاه زادآوری (SAR) این گیاهان اسید مصرف شده را با گاز طبیعی، گاز پالایشگاه، روغن سوخت و سایر منابع سوخت احتراق می کنند. این فرآیند احتراق دی اکسید گوگرد گوگرد (SO) تولید می کند و تری اکسید گوگرد (SO)، که سپس برای تولید اسید سولفوریک “جدید” استفاده می شود. گیاهان SAR افزودنیهای متداول در کارخانه های ذوب فلز، پالایشگاه های نفت و سایر صنایع است که اسید سولفوریک به صورت عمده ای مصرف می شود، زیرا کارخانه یک کارخانه SAR بسیار ارزان تر از هزینه های مکرر دفع اسید مصرفی و خرید اسیدهای جدید است.

پراکسید هیدروژن H2O می توان به اسید سولفوریک اضافه کرد تا محلول پیرانا، یک محلول تمیز کننده قدرتمند اما بسیار سمی باشد که با آن می توان سطوح بستر را تمیز کرد. محلول پیرانا معمولاً در صنعت میکروالکترونیک و همچنین در تنظیمات آزمایشگاهی برای تمیز کردن ظروف شیشه ای استفاده می شود.

قیمت اسید سولفوریک در بازار جهانی

قیمت اسید سولفوریک در بازار جهانی بازار بورس اسید سولفوریک طبق نیاز بازار ایران و صادرات صرفه اقتصادی دارد. برای کشور خودمان چیزی حدود چهار میلیون تن سالانه کود شیمیایی نیاز است که این مقدار باعث خود کفایی در تولید گندم را به بار آورد. در سال 1384 از 4.5 میلیون تن کود مقدار تولیدی به دلیل کاهش تولید گندم، کم شد.

اسید سولفوریک در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد و مورد تقاضا کارخانه ها برای ساخت ترکیبات گوناگون است. این محصول میزان مصرف بالایی در ساخت کودهای سولفاته دارد. این  محصول در صنایع تولید فلزات دارد.

موسسسه CRU، پیش بینی کرده بود که قیمت اسید سولفوریک روی قیمت جهانی مس تاثیر می گذارد. به دلیل این تاثیر گذاری قیمت پایانی مس کاهش یافته است. دلیل دیگر این کاهش ثابت بودن ارز است.

این ماده اسیدی با توجه به اینکه درصد خلوص مختلفی دارد، هر کدام در زمینه ای کاربرد دارد. انواع اسید سولفوریک دارای درصد خلوص 35درصد، 50 درصد و98 درصد است.

این اسید با غلظت بالا یعنی 98 درصد، بیشتر در آزمایشگاه ها و صنایع شیمیایی کاربرد دارد. کاربرد اسید سولفوریک 50 درصدی که کارشناسان آن را رقیق می کنند، برای تولید مواد شوینده، آبکاری کردن می باشد. همچنین در ساخت و ساز استخرها نیز استفاده می شود.

به دلیل مهارت در تولید کردن این نمونه محصول تولید کنندکان بر اساس تقاضا این محصول را در بازار داخلی و خارجی عرضه  می کنند. این باعث ورود ارز و رونق گرفتن بازار شده است.

ارزان ترین قیمت اسید سولفوریک آرسیان کو

از اسید سولفوریک برای اهداف دیگر در صنایع شیمیایی استفاده می شود. به عنوان مثال، این کاتالیزور معمول اسید برای تبدیل اکسیم سیکلوهگزانون به کپرولاکتام است که برای ساختن نایلون مورد مصرف است. این ماده برای تهیه اسید هیدروکلریک از نمک، از طریق فرآیند مانهایم استفاده می شود. از دیگر کاربردهای دیگر آن در پالایش نفت می باشد، به عنوان مثال به عنوان کاتالیزور واکنش ایزوبوتان با ایزوبوتیلن برای دادن ایزوکتان، ترکیبی که باعث افزایش رتبه اکتان بنزین (بنزین) می شود. اسید سولفوریک نیز اغلب به عنوان یک ماده مرطوب کننده یا اکسید کننده در واکنش های صنعتی، از جمله کمبود قندهای مختلف برای تشکیل کربن جامد استفاده می شود.

اسید سولفوریک در غلظت های بالا اغلب ماده اصلی پاک کننده های اسیدی است که برای از بین بردن گریس، مو، کاغذ بافت و غیره استفاده می شود. علاوه بر این، از آنجا که اسید سولفوریک غلیظ دارای خاصیت کم آبی بدن است، می تواند با استفاده از فرآیند دهیدراسیون، دستمال کاغذی را نیز از بین ببرد. از آنجا که اسید ممکن است با آب واکنش جدی نشان دهد، باید چنین بازکنهای تخلیه اسیدی به آرامی داخل لوله اضافه شود تا تمیز شود.

خرید این نمونه به صورت عمده اسید سولفوریک ارزان را به ما می دهد. اگر به صورت عمده اسید سولفوریک آرسیان کو را خرید کنید، زیر قیمت بازار ارائه می دهد. برند آرسیان کو یکی از برندهایی که در بازار تهران معتبر است.

سایت خرید اسید سولفوریک با کیفیت

سایت خرید اسید سولفوریک با کیفیت اسید سولفوریک توسط کیمیاگران اروپایی قرون وسطایی “روغن ویتریول” نامیده می شد، زیرا این ماده با کباب کردن “vitriol green” (آهن (II) سولفات) در یک بازدارنده آهن تهیه می شد. در آثار وینسنت باوایز و در كامپوزیت كه به سنت آلبرتوس مگنوس نسبت داده شده است، اشاراتی به آن شده است.

در قرن هفدهم ، شیمیدان آلمانی و هلندی، یوهان گلاوبر، اسید سولفوریک را با سوزاندن گوگرد همراه با نمک (نیترات پتاسیم ، KNO) تهیه کرد.

در صورت وجود بخار، با تجزیه نمک، گوگرد را به SO اکسیده می کند، که برای تولید اسید سولفوریک با آب ترکیب می شود. در سال 1736 ، جوشوا وارد، داروساز لندنی، از این روش برای شروع اولین تولید در مقیاس بزرگ اسید سولفوریک استفاده کرد.

در سال 1746 در بیرمنگام، جان روبوك این روش را برای تولید اسید سولفوریك در محفظه هایی با روکش سرب كه قوی تر و ارزان تر بودند، تطبیق داد. این فرآیند امکان صنعتی سازی مؤثر در تولید اسید سولفوریک را فراهم آورد. پس از چندین تصفیه، این روش با نام فرآیند محفظه سرب یا “فرایند محفظه”، تقریباً برای دو قرن استاندارد برای تولید اسید سولفوریک باقی مانده است.

اسید سولفوریک ایجاد شده توسط فرآیند جان Roebuck به غلظت 65٪ نزدیک شد. بعداً اصلاحات بعدی به فرایند اتاق سرب توسط شیمیدان فرانسوی جوزف لوئیز گی-لوساک و جان شیمیدان انگلیسی، گلوور غلظت را تا 78 درصد بهبود بخشید. با این حال، ساخت برخی از رنگها و سایر فرایندهای شیمیایی به محصول غلیظ تر نیاز دارند.

شرکت ها دارای سایت های مختلف تجاری با سایر کشورها است و این ارتباط نامحدود باعث فروش فوق العاده این شرکت شده است.

این تولید کنندگان برای رضایت مشتری، خرید بدون واسطه و به صورت مستقیم و امکان ارتباط مستقیم را برای خریداران ایجاد کرده است. این محصول در بسته بندی های مختلف بسته به نیاز مصرف کننده توسط مراکز فروش معتبر به فروش می رسد. البته باید به این نکته توجه داشت قیمت ها در مراکز فروش به دلیل واسطه های مختلف، متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *