آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید استثنائی سولفوریک اسید 98 درصد

فهرست مطالب

اگر بخواهیم به یکی از کاربردی ترین مواد اولیه صنعتی اشاره کنیم، می توان سولفوریک اسید را نام برد که به شکل محلول ظاهر شده و همراه با درصد خلوص مختلف عرضه گشته است. یکی از انواع این محصول که با شرایط خرید استثنایی از آن بهره مند خواهید گشت، سولفوریک اسید 98 درصد می باشد که دارای غلظت بسیار بالایی بوده و یکی از نقاط قوت این محصول این است که از بالاترین میزان پایداری به منظور نگهداری در انبار نسبت به اسیدهایی با درصدهای دیگر برخوردار می باشد.

3 نکته مهم در مورد سولفوریک اسید خالص

خرید استثنائی سولفوریک اسید 98 درصد

سولفوریک اسید خالص یا همان اسید 98 درصد که آن را به عنوان اسید سولفوریک غلیظ نیز نامگذاری کرده اند، به صورت مایع رقیق و بی رنگی است که در آب به سرعت حل خواهد شد، این محلول از خاصیت خورندگی قوی روی انواع فلزات، سنگ ها و هر بافت زنده دیگری برخوردار بوده و هر چقدر که غلظت آن بیشتر باشد، دارای میزان خورندگی و اکسید کنندگی قوی تری هم خواهد بود.

اما لازم است در این بخش 3 نکته بسیار مهم را در رابطه با سولفوریک اسید خالص که در عین کاربردی می تواند، خطرناک به هنگام مصرف باشد را عنوان نماییم:

  1. همانطور که گفتیم این محصول، بسیار خورنده بوده و بنابراین اگر در تماس مستقیم با پوست بدن قرار گیرد، آثار بسیار بد و غیر قابل جبرانی را به جا خواهد نهاد، لذا باید از دستکش و لباس مطمئن برای استفاده از آن بهره برد و اگر هم با دست تماس پیدا کرد، بهتر است فوراً شسته شود.
  2. دارای بخارهای سمی بسیار خطرناکی بوده که حتی در اثر استنشاق آن خطراتی همچون مرگ، فرد را تهدید خواهند کرد، لذا باید حتماً از ماسک استفاده کرد و یا در محیط باز و محیطی که دارای تهویه قوی باشد، با این ماده کار کرد.
  3. همچنین اسید سولفوریک اصلاً نباید در تماس مستقیم با چشم قرار گیرد که باعث کوری هم خواهد شد، پس باید حتماً و لزوماً از عینک محافظ استفاده گردد.

قیمت روز انواع سولفوریک اسید 98 درصد

قیمت روز انواع سولفوریک اسید 98 درصد

در حال حاضر انواع مختلفی از اسید سولفوریک 98 درصد بسته بندی به بازار عرضه گشته که تعدادی از آنها ساخت ایران بوده و تعدادی هم ساخت خارج می باشند، همچنین برندهایی هم که این محصول کاربردی را تولید و عرضه نموده اند، دارای تنوع بسیاری بوده و هر یک از آنها در نهایت روی قیمت سولفوریک اسید به هنگام فروش اثر خواهند گذاشت.

در هر صورت اگر تمایل به خرید این محصول داشته و خواهان استعلام قیمت روز آن هستید، باید مسیری معتبر را پیدا کرده که هم از قیمت محصول مطلع شوید و هم بتوانید آن را با بهترین شرایط خریداری نمایید، درست مانند این مرکز که دارای اعتبار زیادی بوده و شما را به تمامی درخواست هایی که از اسید سولفوریک دارید، به سرعت خواهد رساند و در نهایت اسیدهای خالص 98 درصد همراه با برترین برندها و بیشترین حجم و اندازه را در اختیارتان قرار خواهد داد.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *