آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید مستقیم اسید سولفوریک 98 درصد

فهرست مطالب

اسید سولفوریک 98٪ یک ترکیب شیمیایی بسیار خورنده است کخ بسیار کاربردی است. این ترکیب شیمیایی است که بیشترین تولید را در جهان دارد، به همین دلیل از آن به عنوان یکی از چندین متر ظرفیت صنعتی کشورها استفاده می شود. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید اسید سولفوریک 98 درصد هستید با ما همراه باشید.

مزیت های اسید سولفوریک غلیظ

مزیت های اسید سولفوریک غلیظ

اسید سولفوریک 98 درصد به طور کلی از طریق دی اکسید گوگرد، توسط اکسیداسیون با اکسیدهای نیتروژن در محلول آبی بدست می آید. فرایندها معمولاً برای دستیابی به غلظت بالاتر اسید انجام می شوند. در گذشته به آن روغن گفته می شد، زیرا از این ماده معدنی تولید می شد.  قسمت عمده ای برای تهیه کود استفاده می شود. همچنین برای سنتز سایر اسیدها و سولفات ها و در صنایع پتروشیمی استفاده می شود. این مولکول دارای ساختار هرمی است، در مرکز آن اتم گوگرد و در راس چهار اتم اکسیژن قرار دارد. دو اتم هیدروژن به اتم های اکسیژن متصل هستند که به طور مضاعف با گوگرد پیوند ندارند. بسته به محلول، این هیدروژن ها می توانند جدا شوند. در آب در اولین تفکیک خود به عنوان یک اسید قوی عمل می کند، به آنیون سولفات هیدروژن می دهد و در ماده دوم به عنوان یک اسید ضعیف، به آنیون سولفات می دهد.

بیشترین میزان اسید سولفوریک (98٪) را مصرف می کند، صنعت کودها است. نیتروسولفات آمونیوم کود ساده نیتروژنی است که از واکنش نیتریک و اسید سولفوریک با آمونیاک به صورت شیمیایی به دست می آید. مقادیر قابل توجهی از اسید سولفوریک نیز به عنوان یک محیط واکنش در فرآیندهای شیمیایی آلی و پتروشیمی که شامل واکنش هایی مانند نیتراتاسیون، چگالش و کم آبی بدن است، استفاده می شود. در صنعت پتروشیمی از آن برای تصفیه و خالص سازی استفاده می شود.

در مورد مصارف مستقیم، احتمالاً مهمترین کاربرد اسید سولفوریک غلیظ که از طریق سولفوناسیون آلی، به ویژه در تولید مواد شوینده ترکیب می شود. یک محصول رایج که حاوی اسید سولفوریک است، باتری است، اگرچه مقدار موجود در آن بسیار کم است. سایر کاربردهای مهم در تصفیه نفت، تولید رنگدانه ها، تصفیه فولاد ، استخراج فلزات غیر آهنی، مواد منفجره، مواد شوینده، پلاستیک و تولید الیاف است.

در صنعت کود، بیشتر اسید سولفوریک در تولید اسید فسفریک استفاده می شود که به نوبه خود برای ساخت مواد کودی مانند سوپرفسفات سه گانه و فسفات های مونو و دی آمونیوم استفاده می شود. مقادیر کمتری برای تولید سوپرفسفات ها و سولفات آمونیوم استفاده می شود. حدود 60٪ از کل تولید اسید سولفوریک در ساخت کودها استفاده می شود.

فروش کلی اسید سولفوریک 98 درصد

فروش کلی اسید سولفوریک 98 درصد

فروش اسید سولفوریک98 درصد با قیمت هایی باور نکردنی و عالی آغاز شده است که برای خرید آن می توانید به سایت ما مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید. این محصولات طی فرایند های مختلف صنعتی غلیظ شده اند و بسیار پرکاربرد هستند.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *