آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

توزیع کننده اسید سولفوریک 98 درصد

فهرست مطالب

توزیع کنندگان اسید سولفوریک 98 درصد را به صورت ویژه و با کیفیت بالا را در اختیار خریداران عمده قرار می‌دهند. این ماده در صنایع مختلفی به صورت ماده تشکیل دهنده یا واکنش دهنده مورد استفاده است. تقریباً نیمی از تولید جهانی اسید سولفوریک به تولید سوپرفسفات و کودهای مربوطه اختصاص دارد.  در این مطلب سعی داریم تا شما را با این محصول آشنا کنیم.

توزیع کننده اسید سولفوریک 98 درصد

اسید سولفوریک صنعتی باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

اسید سولفوریک صنعتی باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

اسید سولفوریک بزرگترین محصول منفرد در صنایع شیمیایی است. وقتی گوگرد در هوا سوزانده می شود، دی اکسید گوگرد تشکیل می‌شود و هنگامی که با آب ترکیب شود، اسید گوگرد می‌دهد. برای تشکیل اسید سولفوریک، دی اکسید با اکسیژن ترکیب می‌شود و تری اکسید را تشکیل می‌دهد، سپس با آب ترکیب می‌شود.

استفاده از این اسید بسیار متنوع است که از آوردن همه این موارد صرف نظر می‌کنیم. اما از جمله موارد قابل توجه، تولید بنزین با اکتان بالا، دی اکسید تیتانیوم (یک رنگدانه سفید، همچنین پرکننده برخی از پلاستیک‌ها و کاغذ)، مواد منفجره، ریون، فرآوری اورانیوم و ترشی فولاد می‌توان اشاره کرد.

کودها یکی از بزرگترین کالاهای بازار صنایع شیمیایی است. یک صنعت بسیار بزرگ در تمام کشورهای صنعتی، یک صنعت بسیار مهم برای معرفی هر چه بیشتر به کشورهای در حال توسعه است.

عناصر اساسی که باید به مقدار کود به مقدار کود به خاک اضافه شوند، ازت، فسفر و پتاسیم هستند که به صورت یک ترکیب مناسب است. اینها عناصر اصلی کود یا عناصر درشت مغذی هستند. کلسیم، منیزیم و گوگرد به عنوان مواد مغذی ثانویه در نظر گرفته می‌شوند.

فروشندگان بدون واسطه اسید سولفوریک 98 درصد

فروشندگان بدون واسطه اسید سولفوریک 98 درصد

فروش اسید سولفوریک 98 درصد و بدون واسطه را به صورت عمده از طریق همین سایت سفارش دهید. این ماده به دلیل کاربرد آن در صنایع مختلف، بسیار پرتقاضا است. اسید سولفوریک به طور خاص در کشاورزی و محصولاتی کود شیمیایی کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: کاربرد اسید سولفوریک در کشاورزی

ممکن است در هنگام ساخت یا استفاده از اسید سولفوریک، تری اکسید گوگرد یا اولئوم، مه غلیظ اسید سولفوریک تولید شود. از تری اکسید گوگرد در درجه اول برای تولید اسید سولفوریک استفاده می‌شود، اما به عنوان یک ماده سولفون ساز یا اکسید کننده نیز استفاده می‌شود.

از اولئوم به عنوان یک ماده سولفون ساز یا کم کننده آب، در تصفیه نفت و به عنوان معرف آزمایشگاهی استفاده می‌شود. اسید سولفوریک یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی صنعتی است. با این حال، بیشتر آن به جای ماده تشکیل دهنده به عنوان واکنش دهنده استفاده می‌شود.

بنابراین، بیشتر اسید سولفوریک استفاده شده به عنوان اسید مصرف شده یا ضایعات سولفات تمام می‌شود. درجه های خلوص بالای اسید سولفوریک صنعتی برای استفاده در باتری های ذخیره سازی و صنایع ریون، رنگ و داروسازی و کودهای شیمیایی کشاورزی مورد نیاز است.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *